Terug naar overzicht
Hoi Erika, Als je zoals ik bent, dan ga je de grote lijnen niet vergeten, maar juist de (niet onbelangrijke) details!Denk bijvoorbeeld aan:- moeten er naamkaartjes en menu kaartjes voorzien worden of voorzien zij dat? - eventueel aanpassing voor vegetariërs of in geval van allergieën?- Wat met het eten van de kinderen? - Als jullie daar de bruidstaart besteld hebben: hebben zij foto's van vorige bruidstaarten door hen gemaakt? Kunnen jullie proeven? - Tafelindeling: wanneer doorgeven? Als ik mij bepaalde dingen nog herinner, zal ik het nog hier neerschrijven! GroetjesFilipa
- wanneer kan de dj zijn materiaal opstellen? - vanaf wanneer kunnen we terecht in de zaal? bv. ook mogelijkheid om er 's middags met de suite al een broodjesmaaltijd te hebben of zo. - hoe zit het met de betalingen? In schijven? - wat voor tafels zijn er: ronde, ovalen, vierkant,...? - wanneer mag je langskomen om de laatste dingen al in de zaal te zetten, bv. bedankingen, gastenboek, menukaarten,...?
ik weet niet of dit bij jullie het geval is, maar wij hebben een kleine ruimte nodig waar er een bedje kan gezet worden. Bruidsmeisje blijft op feest, maar zal na tijdje wel moete slapen. de timing voor jullie avond eens bekijken,..
Bedankt voor de tips!