Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

check

18-4-2011 11:21:06
met nog 74 dagen op de teller kan ik alweer iets afvinken op het lijstje.
alle uitnodigingen zijn de deur uit, en nu nog wachten op het antwoord van de laatste 25 personen (op 116 is dat zeker niet slecht).
de misboekjes zijn gedrukt, ben er nu de lintjes aan het tussen steken.
binnenkort naar de bloemist voor boeket en kerkversiering.
mijn toekomstige heeft een super knap kostuum, en voor onze jongen gaan we pas in juni gaan kijken.

als bedankje zijn we aan het kijken om my m&m's te gebruiken, wsl in combo met iets van ava.

hoe ver staan jullie al?

kristel
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 618

ann
2-7-2011
 Meld misbruik18-4-2011 11:47:39

wij trouwen op dezelfde dag :-)
ik ben nog echt niet zo ver... Ik ben nu aan het misboekje bezig ( bah )
Uitnodigingen moeten ook nog gemaakt worden en opgestuurd worden, nog veel werk!!!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik18-4-2011 12:48:46

Hoi!

Wij trouwen de week voor jullie!
De uitnodigingen zijn bij de drukker... moeten vrijdag de proefdruk gaan halen, dinsdag worden ze goedgekeurd en binnen de week normaal gedrukt!

De misboekjes... uhm... ik ben ermee bezig, maar dat staat momenteel op hold! Pas als de uitnodigingen de deur uit zijn, begin ik er terug aan!

Je zit dus heel goed op schema :)

Ik zou zeggen doe zo voort

Sofie
2-7-2011
 Meld misbruik18-4-2011 17:20:26

Hhhhhhmmm...uitnodigingen zijn bij ons nog niet allemaal de deur uit. Misboekjes moeten nog gedrukt worden. TRouwens hoe doe je dat eigenlijk? We willen die in A5 formaat, moeten we dat dan op A4 bij de drukker binnenbrengen met 30% overschot of hoe hebben jullie dat gedaan?
Mijn toekomstige moet nog gaan voor zijn kostuum, schoenen, hemd en das. Euhm...er moet bij ons nog heeeeeel veel gebeuren. Dus denk dat je heel goed op schema zit.

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik18-4-2011 18:00:08

Wij trouwen ook op 2 juli en wij zijn ook zo ver nog niet.
De uitnodigingen liggen klaar, enkel de adressen nog noteren.
Het misboekje is af, maar moet nog gekeurd worden door de pastoor en dan gedrukt.
Bedankjes hebben wij al wel in orde.
Ook de kledij van de kindjes is ok en mijn vriend heeft zaterdag zijn kostuum besteld.

Je bent dus heel goed op schema!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...