Terug naar overzicht
wij trouwen op dezelfde dag :-) ik ben nog echt niet zo ver... Ik ben nu aan het misboekje bezig ( bah ) Uitnodigingen moeten ook nog gemaakt worden en opgestuurd worden, nog veel werk!!!
Hoi! Wij trouwen de week voor jullie! De uitnodigingen zijn bij de drukker... moeten vrijdag de proefdruk gaan halen, dinsdag worden ze goedgekeurd en binnen de week normaal gedrukt! De misboekjes... uhm... ik ben ermee bezig, maar dat staat momenteel op hold! Pas als de uitnodigingen de deur uit zijn, begin ik er terug aan! Je zit dus heel goed op schema :) Ik zou zeggen doe zo voort
Hhhhhhmmm...uitnodigingen zijn bij ons nog niet allemaal de deur uit. Misboekjes moeten nog gedrukt worden. TRouwens hoe doe je dat eigenlijk? We willen die in A5 formaat, moeten we dat dan op A4 bij de drukker binnenbrengen met 30% overschot of hoe hebben jullie dat gedaan? Mijn toekomstige moet nog gaan voor zijn kostuum, schoenen, hemd en das. Euhm...er moet bij ons nog heeeeeel veel gebeuren. Dus denk dat je heel goed op schema zit.
Wij trouwen ook op 2 juli en wij zijn ook zo ver nog niet. De uitnodigingen liggen klaar, enkel de adressen nog noteren. Het misboekje is af, maar moet nog gekeurd worden door de pastoor en dan gedrukt. Bedankjes hebben wij al wel in orde. Ook de kledij van de kindjes is ok en mijn vriend heeft zaterdag zijn kostuum besteld. Je bent dus heel goed op schema! groetjes