Nu Online
Momenteel zijn er 602 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wedstrijd

18-4-2011 13:47:43
Hallo iedereen,

Voor de geïnteresseerden die graag een trouwfeest winnen ter waarde van 30.000€:
http://challenge.goudengids.be/

Spijtig dat ze zelf al een datum vooropgesteld hebben wanneer die trouw zal plaatsvinden. Nl. 10 september 2011.

groetjes
Stephanie

Stephanie
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1143

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik18-4-2011 14:13:55

Hoi

Had dit ook al gezien...ik had al helemaal een account aangemaakt en alles in orde gemaakt tot ik plots die datum zag...ja lap! Dus account maar weer verwijderd, want 10 september 2011 is voor ons veel te vroeg!

Had anders echt wel een hele leuke wedstrijd geweest!

Lieve groetjes

Chantal

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-4-2011 16:56:00

Maken ze idd volop reclame mee! Kwam gisteren ook in De Stip op VTM!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik18-4-2011 18:20:07

Heb dit vandaag ook gehoord maar 10/09/2011 is voor ons ook veel te vroeg :-(.

Het is volgens mij voor mensen die reeds trouwplannen hebben en al redelijk wat hebben vastliggen, want anders krijg je dat volgens mij nooit meer geregeld (zaal, fotograaf, kleed enz) :-).

Groetjes!

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik18-4-2011 19:06:14

Is geen probleem om nog een trouw te regelen van nu tot 10/09/2011, zeker niet als je budget 30000 euro is!
Mijn zus heeft haar trouw op 6 maanden geregeld, een vriendin van mij op 5 maanden!

10 september is een zaterdag en er zullen dus zeker bruidjes hier op het forum zitten. Als ze hun link doorgeven dan kunnen we stemmen!!

Evy
10-9-2011
 Meld misbruik20-4-2011 12:05:51

Hoi,
Ik had die reclame daarstraks inderdaad ook op de radio gehoord en eens snel naar die website gesurfd. Voor mij en mijn vriend komt dat dus wel goed uit aangezien wij onze trouwdag vast hebben liggen op 10 september. Dus ik denk wel dat wij wel onze kans gaan wagen en ik ons straks inschrijf op de site.
Maar ik vond niet onmiddelijk het reglement, want ik vroeg me inderdaad af wat er gebeurt met de dingen die al vast liggen, zoals het kleed, de zaal, de dj, ... Ik dacht dat je eigenlijk nog alles moest kunnen regelen wanneer je dat zou winnen, zodat je gebruik zou maken van bedrijven die in de gouden gids geregistreerd staan.
Ik zal me dadelijk maar eens registreren daar, dan wordt het misschien vanzelf duidelijker.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...