Terug naar overzicht
Hey Peggy,Ik zou er gewoon mee langs de post gaan en vragen wat de goedkoopste mogelijkheid is om te versturen. xxxx
wij hebben 150 uitnodigingen maar hebben er heel veel kunnen rondgeven en viavia laten afgeven (heeft me ook veel tijd en centen bespaard)... wel wat minder persoonlijk, maar een huwelijk kost al zoveel he! (oh ja, en wij moeten dubbele postzegels kleven he :p) nu moeten we er nog maar 50 sturen en ik trommel een paar vriendinnen op om samen de bedankjes af te werken, de uitnodigingen van stempel en postzegels voorzien, etc,.... en dan samen een gezellige barbecue achteraf :)
wij hebben er zelf overal een postzegel moeten opkleven. We waren er ook gewoon mee naar de post gegaan maar 't was self service wat betreft de postzegels. :-)
je hebt ook van die postzegels die zelfklevend zijn hé. Die bezorgen je alvast minder werk.
Wij hebben ook de meeste zelf gebust, zodat we er zo min mogelijk moesten versturen, want idd: op de meeste kaarten moeten 2 postzegels... Dus dat loopt snel op!
Hier gaan we de meeste zelf in de brievenbus steken. we wonen allemaal dicht bij elkaar. misschien een stuk of 5 dat we gaan opsturen.