Nu Online
Momenteel zijn er 407 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

"vrijgezellen" barbecue...

18-4-2011 16:53:22
Hoi iedereen,

Omdat noch ik noch mijn vriend mensen zijn die van drukke gelegenheden houden en al zeker niet graag in het centrum van alle aandacht staan, hebben we altijd gedacht dat we nooit een vrijgezellen feest wilden hebben als we ooit zouden trouwen.
Niks op tegen hoor, maar het is gewoon niet ons ding :-)
Daarenboven komt ook nog het feit dat ik nog maar 6 jaar in België woon en dat ik dus nog niet veel vriendinnen heb hier die dat voor mij zouden kunnen/willen organiseren.

We vonden het wel spijtig om de "overgang" van ons "vrijgezel leven" (tussen haakjes, want we wonen al samen) naar ons verdere leven als koppel ongemerkt te laten voorbijgaan..en dus waren we er gisteren over aan het spreken, toen mijn vriend voorstelde om een vrijgezellen-barbecue te houden met ons allen (ik, hij en enkele vrienden). Wij hebben een mooie tuin en een leuke barbecue stel :-) Niks bombastisch, gewoon wat lol met de vrienden samen, nog eens gezellig samen zijn... nog eens het "studentenleven" proeven en een paar pintjes drinken in goed gezelschap.. :-)

Nu vroeg ik mij af wat jullie hier over denken? Want ik weet dat dit niet heel gebruikelijk is, en dat het bij sommige mensen toch raar kan worden opgevat... zo van.. alle, een barbecue samen is toch geen vrijgezellen?

Graag jullie mening!
Een onzekere bruid!

Filipa
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 689

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-4-2011 17:09:40

Doen wat je graag doet! Anders kan je er nadien alleen maar spijt van hebben dat je het nooit hebt gedaan! ;-)

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik18-4-2011 17:30:30

Zeker doen! Lijkt me superfijn. Jullie vrienden zullen toch wel iets voor jullie in petto hebben denk ik als ze weten dat het voor een vrijgezellen is.
Het kan super leuk worden. Zeker doen, en ervan genieten.

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik18-4-2011 17:34:00

Als jullie liever zo het vrijgezellenleven uitzwaaien, waarom niet! Zal ook wel leuk zijn. Gewoon doen!

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik18-4-2011 17:42:09

Oh nee, lijkt me echt superleuk! Niet aan twijfelen. Mijn vriend en ik denken er net hetzelfde over, maar voor ons wordt wel iets georganiseerd (de neef en schoonzus zijn dit aan het organiseren). Gelukkig weten ze dat wij ook niet de 'op stap' types zijn en houden ze hier rekening mee.
Voor 6 jaar in België te zijn schrijf je wel perfect Nederlands! Chapeau ;-).
Ik zou zeggen, amuseer jullie met je barbeque!
Ik vind zo'n vrijgezelle ook een beetje geforceerd. Tot slot woon je al zo lang samen en gedraag je je al lang niet meer als een vrijgezel hé ;-). Maar ja, ik ben van de oudere generatie op dit forum  (27 j) 

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik18-4-2011 17:47:39

Zou ik zeker doen!! Lijkt mij super!

Ik vrees dat ze voor mij echter een "echte vrijgezellen" zullen in elkaar steken met opdrachten enz :-(. Zou veel liever zou een BBQ doen, dus ga er maar voor! ;-)

Groetjes!

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik18-4-2011 18:56:38

vieren we hem samen? ;-)
een dagje womanshoppen of vrouwendingen doen :-) lol

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik18-4-2011 19:39:17

Lijkt me superleuk!! Ikzelf zou ook voor iets in die aard kiezen...maarja, heb al gehoord dat mijn schoonzusje al vanalles aant regelen is (NU AL!!!!) dus ik ga ze gewoon laten doen...maar heb wel gezegd dat we graag zouden hebben dat onze feestjes op dezelfde avond doorgaan zodat we op het eind van de avond nog samen kunnen komen met de mannen... dat we toch nog apart en samen gevierd hebben hé
Gewoon doen waar dat je u het beste bij voelt! Het is jullie feest hé! xxx

Sofie
2-7-2011
 Meld misbruik18-4-2011 19:59:20

Meid, klinkt superleuk. Doen gewoon!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik18-4-2011 22:41:06

Ik zou het ook gewoon doen! Je moet maar doen waar je zelf zin in hebt, ik had ook geen typische vrijgezellen, maar heb er wel super van genoten, samen met mijn vriendinnen, schoonzus en zus...

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik19-4-2011 7:44:27

Bedankt voor jullie reacties en aanmoedigingen :-)
We hebben besloten om het te doen! Het wordt leuk! :-) En natuurlijk zal er hier een verslagje van komen ;-)

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik19-4-2011 10:58:04

Wij zijn ook niet de grootste fuifnummers, staan niet graag in het middelpunt en zijn geen nachtraven. Zelf heb ik dit weekend mijn "vrijgezellen" gehad. Mijn getuige en vriendinnen hebben er perfect rekening mee gehouden wat ik graag doen en hebben er een dag van gemaakt en geen avond/nacht. En op deze manier het ik me ongelooflijk geamuseerd die dag en zal ik het niet snel vergeten.

DUS: Doe gewoon wat je zelf leuk vindt en laat je niet dwingen iets te doen waarvan je spijt zou hebben nadien.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...