Terug naar overzicht
Hoi Ingvild,Je kan de pastoor gewoon laten zeggen:X, ben je bereid om Y tot je vrouw te nemen, haar te liefhebben en waarderen enz.Je man moet dan enkel 'ja' antwoorden.Dat wordt meer gedaan hoor.Groetjes en veel succes!An 13-08-05
Hallo,Ja dat is waar. Je kan de pasoor de tekst laten zeggen en dan moeten jullie alleen maar "ja" antwoorden. Ik heb wel al gehoord dat niet iedere priester daarmee akkoord gaat.Wij trouwen trouwens ook op 10 juni! Het begint op te korten he!Katrien
Hi KatrienHet begint inderdaad te korten en ik begin al zenuwen te voelen. Waar trouwen jullie? Wij hebben het burgerlijk huwelijk in Leuven, het kerkelijk huwelijk in Zonhoven en het feest in de oude mijngebouwen van Winterslag. Alvast heel erg bedankt voor je antwoorde, ik zal de pastoor eens bellen, het is gelukkig een kennis van de familie, dus hopelijk krijg ik hem wel overtuigd. Heel veel succes en we zullen samen duimen voor mooi weer he!
Hey Ingvild,Wij trouwen in Opglabbeek en ons feest gaat door in de Roerdomp in Diepenbeek.Ja, we zullen samen heel hard duimen voor mooi weer. Ik heb daar eigenlijk wel vertrouwen in, vermits het dan examens zijn.Groetjes!Katrien