Terug naar overzicht
Bij mij nog 74 dagen. De uitnodigingen liggen bij ons klaar om te versturen. Het misboekje is af, maar moet nog goedgekeurd worden en dan gedrukt. Het bruidsboeket moet nog besteld worden. We zijn nog op zoek naar een leuke manier om de tafels aan te wijzen,... Elke keer er weer iets in orde is, denk ik precies nog aan iets anders wat moet gebeuren. Ik heb soms het gevoel dat er geen einde aan komt. Gelukkig weet ik één ding zeker, binnen 74 dagen zijn de voorbereidingen voorbij en ben ik van onze dag aan het genieten!
Nog 103 dagen!! uitnodigingen zijn bij drukker, misboekje wordt druk nagelezen, er staan al vele :checks" op mijne lijst, maar ook nog veel te gaan. T zijn wel echt kleine dingen nu! Zo spannend! Wij moeten ook het eten nog vastleggen met onze zaal...veel succes!!
Bij ons nog 94 dagen op de teller... Uitnodigingen zijn al uitgedeeld, omdat ons huwelijk in de zomerperiode doorgaat dachten we zo dat het misschien niet slecht was om ze redelijk vroeg op te sturen :-)Misboekje is verstuurd naar pastoor, hij zal het aan het nalezen zijn... :-) Nog een paar dingen te doen op mijn lijst, zoals lingerie, juweeltjes, enveloppen doos en gastenboek... boeket moet nog besteld... ai ai :-) Maar het komt allemaal goed! Welke uitnodigingen heb je van Vista Print? Wij hebben de onze ook via Vista Print besteld :-)
bij ons zijn het langwerpige, met paars aan de zijkant... tja, is ni gemakkelijk om te omschrijven hé :) paarse bloemen aan de zijkant... ofzo iets :) welke hebben jullie? kben er echt content van! groetjes