Terug naar overzicht
Er loopt wat mis (beginstukje) maar 'k hoop dat het duidelijk is :)
Ziet er prima uit! Ik weet wel niet wat je gaat doen van haar en make-up, maar dan kan een uurtje wel wat krap worden. Bij mij hadden ze voor mijn haar een klein uurtje nodig en voor mijn make-up een klein half uurtje ( en ik droeg echt bijna niets).. Maar op zich heb je nog wel speling in je planning, omdat je ook een uur hebt om je kleed aan te doen en de drank klaar te zetten dus dat zal wel lukken tegen 10 uur zonder problemen.. Alleen denk ik dat het tweede deel misschien iets later zal starten dan 9 uur.. maar dat is op zich geen probleem lijkt het. succes!
Nja, ik heb kort haar dat eigenlijk enkel mooi gedroogd moet worden :) Geen opsteekkapsel of zo .. En inderdaad, 8-9u en 9-10u zal wel wat door elkaar lopen.Anika, ik heb net je foto's gezien, prachtig!! Proficiat met jullie huwelijk!! :)
hey kim het begint te naderen he... heb je tekstje gelezen op mijn bericht ivm gastenboek-doos? x
Hey Kim, ziet er een zeer goede planning uit. Enige waar ik beetje aan twijfel geraak je op 30 min vanuit Brasschaat naar Noorderwijk? Ik zou daar 35-40 minuutjes rekenen voor de zekerheid.
Ja Sarah, daar heb je eigenlijk wel een punt ;)
Ziet er allemaal héél goed uit. Zelf aan de konijntjes is gedacht Heel veel succes en geniet van je dag! groetjes
Toch wat bedenkingen: * Een uurtje voor make-up en kapsel is idd kort! Zeker omdat er dan 3 mensen moeten gedaan worden! Voor mij alleen was de kapster al een 3 kwartier bezig en voor make-up ook een goed half uur... Dan moeten ook nog de mama en zus gedaan worden... Ik zou dit toch vroeger zetten indien mogelijk. * 45 min. voor de wettelijke dienst? Dat duurt slechts een kwartiertje... Of hebben jullie nog een receptie daar? Zoja, stel je ook daar niet teveel bij voor! Een glaasje bubbels of fruitsap en weer buiten... * idd, ivm de afstanden: beter wat meer tijd voorzien. Je weet nooit hoe het verkeer onderweg is! Beter wat teveel tijd dan dat jouw gasten op jullie moeten wachten!
Hey Kim, Make up en kapsel zou bij mij ook 2 uur duren en ik heb ook kort haar... dus daar toch voldoende ruimte lijkt me. Nog een tip: laat iemand de route van Noorderwijk naar Brasschaat even doen de dag voordien. Die kan dan checken of er wegwerkzaamheden zijn of zo. Stel je voor dat er ergens een baan is afgesloten of zo... om dus niet in de stress te schieten! Voor de rest ziet dat er zeker ok uit! Zo leuk dat jullie geen receptie hebben. Dan krijg je ineens zoveel ruimte vrij.... Het ziet er in ieder geval op papier een ontspannen dag uit :-) GroetjesAnne
Véronique, in totaal zijn het 2u voor 2x kapsel en 2x make-up .. Terwijl ze met mij bezig zijn kan mijn moeder wel wat anders doen en omgekeerd. Vraag het nog wel even na bij de visagiste. Wettelijk huwelijk is ingekort, heb daarnet bericht gekregen dat dit in Brasschaat blijkbaar heel snel gaat (kwartier) dus een half uur lijkt me wel voldoende. Anne, goede tip inderdaad .. Wie weet gaan ze dan weer net werken aan de E313 (was vorige keer toen we naar de zaal gingen). En misschien ook eens luisteren naar de verkeersinfo (ongevallen).Normaal hadden we nog meer tijd vrij want ons kerkelijk huwelijk was eerst om 13u en daarna dan een zee van tijd ;) Hebben dit last minute nog aangepast.