Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje 16/4

19-4-2011 5:52:15
Hallo bruidjes in spe
Ik ben intussen 3 dagen getrouwd en wil jullie een verslagje zeker niet ontzeggen!

De nacht voor het huwelijk heb ik zeeeeer slecht geslapen, van de zenuwen. Ik lag in bed om 22u maar heb precies elk uur van de klok gezien, teveel adrenaline, wat er achteraf voor zorgde dat ik zoooo moe was 's avonds, héél jammer. Nu begrijp ik waarom sommigen hun huwelijk opsplitsen in twee dagen, dan is er meer tijd om te recupereren...
Om 6u opgestaan, naar de kapper gereden tegen 6.45. Mijn kapsel was heel mooi vond ik. Om 8u was ik terug thuis. Mijn man was ondertussen naar zijn ouders vertrokken om zich klaar te maken, en het kindermeisje dat we die dag hadden voorzien om op onze twee kids te passen, was al gearriveerd. Dan is mijn moeder aangekomen die mij heeft geholpen mij aan te kleden en mij op te maken. Een super leuk moment. Ik was heel mooi vond ik zelf, ik had een kort bustier-trouwkleedje, best wel gedurfd, en heel sexy. Toen rond 9.15u de bel ging en ik ging opendoen, kreeg ik rillingen: daar stond mijn toekomstige met mijn schoonouders en wat was hij prachtig in zijn kostuum! Een echt memorabel moment... Daarna arriveerde de rest van de suite, en toen mijn zus mij zag moest ze een traantje wegpinken. Na een kleine receptie bij ons thuis, vertrokken we richting gemeentehuis. Plots kwam er in onze straat een knalrode oldtimer aangereden; dat was een verrassing van mijn man. Ik had verwacht dat we met onze eigen auto zouden rijden, niet dus! Was hééél onverwacht.
De burgerlijke trouw was kort en krachtig, we kregen ook een prachtige ets mee van het gemeentehuis van Brasschaat als cadeautje. En ons trouwboekje natuurlijk!
Dan op weg naar de kerk. De avond ervoor was ik de kerk gaan versieren met een paar familieleden en een vriendin. Minpuntje was dat een aantal van mijn gasten ... in de verkeerde kerk zaten!!! Op de uitnodiging stond nochthans de juiste naam, maar zij waren er vanuit gegaan dat het de andere kerk was en ze kwamen dus te laat aan bij ons, nog net op tijd voor de belofte dat wel. De kerkdienst was prachtig, allemaal onze eigen teksten, bij de getuigenis van mijn zus moest ik echt huilen, die was zo mooi! Ze had haar tekst zelf geschreven. En mijn man die zijn belofte zei. Ontroerend... Minpuntje van de kerkdienst was een aantal lawaaierige kindjes, die bij sommige genodigden voor ergernis zorgden, met momenten was de diaken echt niet te verstaan van het gegil van de kinderen. Sommige ouders waren beter even met hun kind naar buiten gegaan om het te kalmeren, maar ja... niets aan te doen. Ook vond ik dat de muziek (we werkten met cd) te stil stond, deze had krachtiger naar voren moeten komen.
Na de kerkdienst zijn we met onze fotografe, Leentje Schoofs, een supertoffe madame, naar het park van Brasschaat familie-groepsfoto's gaan nemen. Het was fantastisch weer, dus dat ging goed. Rond 14u waren we dan gearriveerd in het zaaltje waar we onze driegangenlunch hielden met de familie. Supergezellig. De vele kindjes zaten aan een aparte tafel en er was een speeltuin vlakbij, gelukkig hadden we een kindermeisje mee.
Na de lunch, rond 17u zijn we met onze fotografe even foto's gaan nemen in het park, het was prachtig weer en ik heb daar echt van genoten van die shoot. Foto's volgen!! Daarna zijn we nog even naar mijn man zijn oma gereden (zij is 84 en kon er niet meer bij zijn, ze zit in een rusthuis), haar blik toen ze ons zag!! Zo ontroerend... Om 19u hebben we ingecheckt in ons hotel, hebben we even een bad genomen, even op adem gekomen maar veel tijd was er niet want om 20u moesten we al terug in de zaal zijn (alles was op wandelafstand). Onze genodigden kwamen tegen 20.30u naar the Mansion of Dragons in Brasschaat voor een receptie met aansluitend dansfeest. Alle 78 gasten waren er om 21u, de locatie was prachtig, de rode loper met kaarsen, een groot terras met gezellige zeteltjes, grenzend aan de dansvloer. De openingsdans was om 21.45u en toen barste het feest los. Kort na middernacht was ik echter stikkapot. Nochtans géén zere voeten gehad, maar gewoon moe van de voorgaande nacht slecht te slapen plus de hele dag is zo overweldigend. Het feest werd afgerond om 2.30u; toen zijn de laatste gasten naar huis gegaan (we zijn natuurlijk wel vroeg begonnen,om 22u al stond de dansvloer vol). En om 3.30 lagen we in ons bedje in het hotel. Nu zijn we een paar dagen op huweijksreis en geniet ik nog na van deze onvergetelijke dag!
Aan alle bruidjes in spe: mijn boodschap: geniet ervan want het is vlug voorbij
xxx

Aprilbruid
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1547

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik19-4-2011 7:01:19

Toch steeds leuk, om die bevindingen te lezen.
Wij hebben tijdens onze voorbereidingen, al onze portie, negatieve momenten en dingen die niet zo goed lukten....dat je soms zou zeggen, aan wat zijn we begonnen.....

Maar die berichtjes van koppeltjes hier, die enkele dagen gehuwd zijn, maken steeds weer zo vrolijk, dat je direct weer wil doordoen, en vooraal, je zou ook direct willen trouwen....
Het is nu ongeduldig afwachten, om de uitnodigingen te versturen....spijtig nog een beetje vroeg denk ik...-)

Heel veel geluk toegewenst! Geniet van elkaar!

joke
13-8-2011
 Meld misbruik19-4-2011 7:47:39

hoi,

van harte gefeliciteerd, wat leuk om je verslagje te lezen, en ook fijn te lezen
dat leentje goed mee viel, wij hebben haar ook geboekt hihi.
Geniet maar lekker na van jullie dagje.

grtjs joke

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik19-4-2011 8:28:01

Gefeliciteerd! Leuk verslag! Jullie zijn ook van Brasschaat :) Nu weet ik waarom we 100 euro moesten betalen voor het wettelijk huwelijk, die ets ;) Je schrijft "kort maar krachtig" - hoe lang duurde dit dan ongeveer? Werd er nog een drankje voorzien of niet? Geniet van de huwelijksreis!! :)

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik19-4-2011 8:33:46

Heel leuk om te lezen!

Een heel dikke proficiat! Geniet van het getrouwde leven :)

marjan
16-7-2011
 Meld misbruik19-4-2011 8:39:49

Proficiat! Heel leuk om die verslagen te lezen, zeker omdat je ook van brasschaat bent! de mansion is trouwens een superleuke locatie! Had je in het park niet te veel last van drukte voor een fotoshoot of viel dat mee? Daar heb ik een beetje schrik voor...Moest je tijd of zin hebben om wat meer uitleg te sturen over hoe het in het gemeentehuis verliep, mag je altijd mailen naar marjanmeule@hotmail.com. Ik heb daar nl. nog heel veel vragen bij :-/

Geniet in ieder geval nog van je huwelijksreis! Groetjes

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik19-4-2011 9:40:52

Leuk verslagje, klinkt als een topdag! Geniet nog van jullie huwelijksreis en het verdere getrouwde leven uiteraard!

vanessa
2-7-2011
 Meld misbruik19-4-2011 9:56:09

Heel leuk om te lezen!
Ik werd er zelf al emotioneel van. Amai, dat gaat wat worden binnen 73 dagen..
Geniet van jullie huwelijksreis en van het getrouwde leven!

Veel succes!

Lieselot
24-9-2011
 Meld misbruik19-4-2011 10:13:00

oooh, als ik je verslag lees krijg ik er ook al goesting in!
geniet van jullie eerste getrouwde dagen!!
en als er foto's zijn, laat maar weten (wij hebben ook Leentje geboekt. :))

Proficiat!!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik19-4-2011 10:43:17

Héél leuk verslag!
Dikke proficiat en geniet van jullie huwelijksreis!!!!

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik19-4-2011 11:21:05

dikke proficiat aan het kersverse bruidspaar!!

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik19-4-2011 13:15:41

Een dikke proficiat,klinkt zeker als een schitterende dag,kreeg bij sommige stukken zelf even de traantjes in de ogen,omdat je dan dingen voor je ziet,zoals de oma waarover je vertelde :-)

groetjes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-4-2011 17:47:18

Proficiat en ben wel benieuwd naar je korte, sexy kleedje! ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info