Terug naar overzicht
Hoi Melodie, Wij doen niks speciaals voor de trouw, maar we doen wel beide op dezelfde dag... ik denk dat als ik het op verschillende dagen zou doen, ik ook een beetje zou willen personaliseren... misschien wat leuke muziek ofzo? GroetjesFilipa
wij doen na de wet nog ne gepersonaliseerde dienst (maar niet voor de kerk) dus dan leek me dat niet echt nodig.
Hoi, Mijn zus zou een tekst lezen, maar weet nog niet wat het zal worden en enkele vriendinnen gaan een nummer brengen (gitaar en zang). Bij ons kost het huwelijk voor de wet 200euro en als cadeau mogen we dan 10min. extra voor personalisering. Dus vond ik toch dat ik deze moest gebruiken.... ;) Groetjes,Celesta
Hallo, Wij trouwen ook alleen voor de wet en beschikken over een half uur inclusief het officiële gedeelte. Mijn twee nichtjes gaan op de dwarsfluit "Alegria" spelen bij het binnenkomen in de raadszaal en mijn toekomstige schoonzus gaat een opgewekt nummer zingen als afsluiting van het geheel terwijl het bruidsregister getekend wordt. Groetjes, Hilde