Terug naar overzicht
Mooie foto's hoor! Groetjes
Heel mooie foto's Aurelie! Ik speel ook met dat idee om zo'n boudoir-shoot te doen. Bij welke fotograaf ben jij geweest en hoeveel was de kostprijs ongeveer? Alvast bedankt! Groetjes, Marijke
Tof zeg! Mooie sprekende foto's...
wow knappe foto's!
Waauw.... super foto's!!!! Daar zal je aanstaande ongetwijfeld héél tevreden mee zijn:-) Echt knap gedaan hoor Aurelie groetjes
Super waauw, ik zou het eerlijk gezegd niet durven.
amai mooi hoor!
mooie foto's je ventje zal enorm fier zijn :-)
heel chic zeg!!!super...
heel leuke foto's! zoiets zie ik ook nog wel zitten. maar ik weet eigelijk niet hoe je een fotograaf moet zoeken die zoiets doet...
amai, mooi resultaat! Je zal wel verrast zijn en enorm trots op zijn madam
je ventje zal verrrast zijn bedoelde ik dus
zeer mooie foto's ik weet niet of ik het zou durven, mijn ventje zou er wel blij mee zijn u manneke zal zeker tevreden zijn, kan je ons iets onthullen van de prijs voor zoiets te laten doen, en ben je gewoon naar een fotograaf gegaan en er achter gevraagd of hoe ben je hier aan begonnen] grtjs joke
Whoop Whoop! Echt super foto's!
Amaai! Super foto's! Waar heb je dit laten doen? Of door wie?
Dag meiden, Ik kan jullie maar aanraden om gewoon prijs te vragen aan jullie fotografen. Sommigen doen dat in het huwelijkspakket. De kamer is een gewone rendez-vous kamer die je per uur betaalt. Ikzelf als amateurmodel heb niets betaald want dit is een aanvulling in mijn porftolio, zowel voor mezelf als voor fotograaf !