Terug naar overzicht
Ik weet een winkel (wel wat ver voor jullie denk ik) waar ze schoenen met grote maten hebben. Mijn papa haalt de zijne daar ook altijd. Bij Brantano in Overijse. Ik weet natuurlijk niet of er schoenen zullen zijn die voor een huwelijk kunnen dienen natuurlijk. groetjes
van loock zandhoven? eindje rijden maar denk dat je daar zeker iets kan vinden
Bij Vanluechene in Rumbeke hebben ze ook grote maten... maar voor jullie zal dit wel wat ver zijn. Misschien eentje voor onderaan het lijstje, mocht de zoektocht écht hopeloos worden . Succes!!
In ST. Niklaas is een hele grote schoenenwinkel. Timmermans heten ze. Daar hebben ze ook grote maten. Weet wel niet hoe ver dit van jullie ligt. Succes ermee!
Van loock
Vanluchene in Rumbeke vind ik ook een grote aanrader! Grote maten à volonté, zowel klassiek als modern. Misschien kan je er een daguitstapje van maken .
Mijn man heeft ook maar 46 en heeft zijn trouwschoenen bij Brantano gevonden. Ze zijn van het merk Orchard.
Bij Van Loock in Zandhoven hebben ze grote maten en ook heeeel veeeeel keuze!
Awel, mijn vriend heeft maat 50!! Jawel, iedereen lacht ermee maar hij zit ermee Wij zijn bij van look geweest en vond het daar nogal op z'n "antwerps" onvriendelijk. Vervolgens zijn we naar Beek gereden (nederland) en hier kreeg hij wel liefst 10 paar voor zich staan.. een hele wereld ging voor hem open want normaal kan hij kiezen tussen hooguit 2 paar. Hebben hier zijn schoenen ook gekocht. Maar mocht hier niks geweest zijn zouden we naar vanluchene rijden; Succes!!!
Welke winkel in Beek?