Terug naar overzicht
Hallo Nathalie, ik zou je geen zorgen maken, ik ben er al geweest maar vond in het bestaande assortiment mijn gading niet. Mijn verloofde wel, echter ze willen wel een ring maken die al maanden in mijn hoofd speelt. Wegens dat tijdens onze eerste afspraak zoveel gegevens van stenen; kwaliteit,kleur en zettingen werden besproken hebben ze zelf voorgesteld dat we alles even laten bezinken en in augustus terug komen. Heb vervolgens al heel wat opgezocht over de 4 C 's van diamanten. Ze hebben het nu heel druk met de komende huwelijken , maar vanaf de zomer wordt dit kalmer en hebben ze terug meer tijd.
Oei das idd wat krapjes,maar moet wel haalbaar zijn anders zouden ze het toch wel zeggen zeker? Kga vanmiddag zelf maar eens bellen voor een afpsraak,hoop dat het lukt best dat de woensdagen ook bij ons zelf niet zo lukken dus meestal is het hier een dinsdag of vrijdagnamiddag. Hoop dat het dus bij ons wat vroeger lukt :-s
ja hoor, ik kon normaal volgende week dindsdagavond gaan. Maar heb dan avondschool en ik kan deze laatste lessen echt niet missen... Ik hoop dat je vlug mag gaan!! @Sarah: dank u voor de geruststelling!! :) Ik hoop dat we op ons eerste bezoek ook al een goed idee hebben van wat we willen en al kunnen bestellen.
@Nathalie :-) is al gelukt een apfsraak vast te krijgen,hij sprak ook voor volgende week dinsdag.Maar in mei kon ik betere dagen dus op 3mei mogen we al langsgaan :-D Hopelijk vinden we er onze smaak;maar denk het wel aangezien de meeste er toch al mooie gevonden hebben en spreken van zeer veel keuze :-) Ja met avondschool is het iets moeilijker hé en als het de laatste lessen zijn nog meer Hoop dat je bij je eerste bezoek al meteen iets vindt die jullie ligt
Dank u, hopelijk vinden jullie ook iets die dag. Want als ik kijk dan trouw je 17/09 en wij 14/10 en onze afspraak bij fede di oro scheelt ook maar een maandje. :p
Wij zijn eind februari geweest om begin juli te trouwen en dat was geen probleem hoor. Dat scheelt misschien een weekje of twee. Maak je maar geen zorgen. Als ze weten dat het vooruit moet gaan dan lukt dat wel hoor. Als ze veel tijd hebben, dan nemen ze hun tijd er ook voor.
Hey, Ik zou me geen zorgen maken. Wij zijn in februari geweest en we trouwen op 14 mei. De ringen waren vorige week klaar. Het zal zeker lukken! Groetjes, Sandra
Super! bedankt om mij gerust te stellen :)
wij zijn er ook geweest en het zijn super vriendelijke mensen!! De prijzen zijn ook hééééééél betaalbaar, we hebben het ons niet beklaagd.veel plezier bij het uitkiezen!! groetjes