TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melodie
4-6-2011
|
19-4-2011 13:59:30
Oh, zo leuk om te lezen! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Een vraagje, hoe heb jij jouw wensboom in elkaar geknutseld?
|
|
vanessa
2-7-2011
|
19-4-2011 14:08:18
Amai, ik heb genoten tijdens het lezen van je verslagje!
Het lijkt me echt een sprookjeshuwelijk!
Geniet er nog van en een hele dikke proficiat!
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
19-4-2011 14:14:14
Proficiat!! Geniet ervan! En bedankt voor je verslagje!
|
|
Rebecca
26-5-2012
|
19-4-2011 14:25:29
oh zo leuk om te lezen! bedankt om het met ons te delen !
|
|
Julie
16-4-2011
|
19-4-2011 14:28:34
@ Melodie. Wij hebben een hele grote glazen vaas gekocht. Daar hebben we van die grijze oasis ingezet. 4 op elkaar, tussen de oasis en de vaas allemaal gedroogd zand. Gewoon een zak gekocht om een zandbak te vullen, is goedkoop. Maar die hebben we wel schaal per schaal gedroogd in de oven, anders slaat het vocht tegen u vaas uit en ziet het er niet uit. Bovenop het zand nog wat schelpen die van onze reizen hebben meegebracht. Als takken hebben we van die gepelde takken gekocht en die in de oasis geprikt. De wens kaartjes heb ik ook allemaal zelf gemaakt. Met een strikje in de kleur van onze dag en een lintje. Die hebben we naast de boom gelegd en in onze speech aan de mensen de bedoeling van de wens boom uitgelegd. Vandaag gaan we onze wensboom afhalen in de zaal. Als je wil trek ik er enkele foto's van en stuur ze door. Veel succes. Groetjes, Julie
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
19-4-2011 14:34:47
Oh wat een superleuk verslag!!!! Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk, maar je straalt helemaal tijdens dit verslag! Ik kan het me al helemaal inbeelden, zo romantisch lijkt het me! Je bent trouwens precies ook van mijn kanten. Wij wilden eerst ook voor de Flinckheuvel gaan maar uiteindelijk hebben we toch voor een andere zaal gekozen. (reden : ik vond het jammer dat er niet echt één grote (hoge) zaal was) Heel veel geluk samen! Fotootjes mogen altijd! ;-))))
|
|
Julie
16-4-2011
|
19-4-2011 14:43:28
@ bruidje, bedankt voor u leuke reactie! Ja ik straal nog heel de tijd. Ik geniet er nog enorm van...:-) Aangezien wij pas in september verloofd waren en we op zoek moesten naar een zaal in korte tijd hadden we niet heel veel keuze. Maar toen zijn we plots bij Flinckheuvel uitgekomen. Er had daar net iemand afgezegd. Wij waren net op zoek naar een andere zaal als anders en het is ons heel goed bevallen!! Het was net een pos punt dat er verschillende ruimten waren, er waren zo verschillende sferen heel leuk om rond te wandelen en te gaan. Als je even rustig wou zitten of aan de haar buiten of dansen. Ik vond het enkel possitief daar, al had ik eerst ook wat schrik hier en daar soms mindere puntjes gehoord, maar bij ons was alles super daar! Wij wonen nu in Oostmalle. En zijn van Zoersel. Foto tjes komen zoiezo nog hoor, ik zit zelf in spanning te wachten! Veel plezier op jullie dag!
|
|
ellen
14-4-2012
|
19-4-2011 15:15:28
Hey, genoten van jullie verhaal. Geniet nog maar zeer sterk. Groetjes Ellen
|
|
Anika
9-4-2011
|
19-4-2011 15:35:03
Dikke proficiat! En nu wordt het uitkijken naar de huwelijksreis! ;)
|
|
Sara
28-5-2011
|
19-4-2011 15:43:50
Tof dat die fotoboeken al klaar waren, wauw, dat is echt wel super!
Dikke proficiat!!! En die huwelijskreis ga je des te meer van genieten. Bij ons is eht ook zo, trouwen op zaterdag en maandag trug werken, maar weekendje erna hebben we weekendje zee onder onst weetjes. Hhuwelijksreis stellen we jaartje uit tot we zwanger zijn, dan kan ik onder het schooljar gaan en is het vele goedkoper!
Geniet van jullie getrouwde leventje!
|
|
Melodie
4-6-2011
|
19-4-2011 15:59:11
Hoi Julie,
dat zou heel leuk zijn als je een foto kan bezorgen van de wensboom!! Heel fel bedankt alvast!
|
|
mieke
7-7-2012
|
19-4-2011 16:36:40
Dag Julie,
Amaai wat een prachtig verslag! Ik smelt hier ter plekke bijna op mijn stoel:-)
Het klinkt echt als een sprookjeshuwelijk! Ik verlang nu nog meer naar onze grote dag!
Ik zou zeggen: geniet nog van jullie wittebroodsweken en van elkaar!
Een hele dikke proficiat alvast!
Groetjes,
Mieke
P.S.: mocht je willen, kan ik ook een fotooke krijgen van jullie wensboom. vind het een origineel idee!!!
|
|
Julie
16-4-2011
|
19-4-2011 16:45:23
@ Mieke, bedankt voor u leuke reactie. Foto stuur ik zeker door. We zullen waarschijnlijk minder lang dan verwacht moeten wachten op de foto's, net bericht gekregen van de fotograaf dat het mss nog voor vandaag zal zijn! JOEPIEEEEE :-)
|
|
Julie
22-7-2011
|
19-4-2011 19:25:37
Dag Julie
Allereerst een dikke proficiat! Ik vind het leuk om te lezen dat jullie hebben gekozen voor een walking dinner en dat dit zo fijn is verlopen. Zo gelijk jij het beschrijft, zat het in mijn hoofd, maar hoe meer tijd erover gaat, hoe meer ik begin te twijfelen. Bij ons werd ook voorgesteld om vooral staantafeltjes (met krukjes) te voorzien en enkele tafels met zitplaatsen, zonder plaatsaanduidingen... Maar ik hoor en lees hierover zoveel negatief, dus zou ik het leuk vinden om jou ervaringen hierover eens te horen. Bij ons is het hoofdgerecht en dessert wel in buffetvorm, dus wilden we voorstellen om vanaf het hoofdgerecht toch maar allemaal aan tafel te gaan en eventueel de mensen in te delen per tafel. Vrijdag gaan we dit bespreken met onze feestzaal en ik weet het niet meer zo goed...
Misschien heb jij nog enkele tips of ervaringen?
Alvast bedankt geniet nog lang na! Ook van Bali! Hebben wij ook gekozen!
Groetjes, Julie
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
20-4-2011 9:43:44
Hoi Julie, een dikke proficiat gewenst, het klinkt als een droomdag!
Wij kijken alvast uit naar de foto's.
Nog even doorbijten op het werk en dan... Honeymoon !!!!
|
|
Julie
16-4-2011
|
20-4-2011 10:58:36
@ Julie Bij ons waren we met een 150 tal gasten. Er waren voor de helft zittafels en voor de helft staan tafels. Iedereen kon wel zijn/haar bord plaatsen. Zodat je niet met je bord in je handen staat. Er werd afgewisseld en het eten stond ook in buffetvorm. Dus iedereen liep rond en kwam zo in conatct met andere mensen. Ik heb van onze gatsen enkel poss reacties gehoord. Voor ons was het ook heel aangenaam. omdat telkens ik mijn bord ging vullen ging ik nadien ergens anders bijzitten of staan. Zo heb ik toch met verschillende mensne kunnen praten, en was mijn 'taak' vervuld toen we aan het dansen begonnen. Zodat ik mij helemaal kon uitleven. Het is maar net wat je wil. Wij hadden het liever niet te strak. En allemaal wat losser. En iedereen vodn het zalig. :-) Grappig dat we voor hetzelfde kiezen en dan ook naar Bali! :-) Heel veel succes nog. Als er nog vragen zijn hoor ik ze wel... Maaak er een super dag van en geniet! Groetjes, Julie
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
15-4-2012 20:34:35
Dag Julie Wij zijn er ook over aan het nadenken om onze ceremonie bij Flinckheuvel te doen.
Kun je mij enkele fotootjes doorsturen van de ceremonieopstelling en versiering van de locatie?
MERCI
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |