Terug naar overzicht
Hoi Liza!Wij hebben Pierre Loncin, die € 150 vraagt + € 20 verplaatsingskosten.Kan je trouwens trouwen op een feestdag? Ik dacht dat dat niet ging! :-)
Hey, wij hebben ook voor hem als ceremoniemeester gekozen. Wij betalen meer omdat we in Oost-Vlaanderen wonen, maar al bij al viel zijn prijs toch mee. We hebben ook andere ceremoniemeesters vergeleken, maar deze waren duurder of ze lagen ons niet. Steven is nog een jong iemand en is ook niet stijf. Hij zorgt ervoor dat alles juist verloopt, maar houdt het luchtig. We hebben al een gesprek gehad en alles verliep heel uitgebreid, binnenkort spreken we nog een 2de keer af. Groetjes Ellen
Hoi, Wij hebben ook Steven als ceremoniemeester en we zien het volledig zitten. Hij is voor ons de ideale combinatie tussen 'ceremonie en etiquette' en toch luchtig en amusant!
Hoi, Voor al diegene die een ceremoniemeester hebben: trouwen jullie ook voor de kerk of enkel voor het gemeentehuis? Wij trouwen enkel voor het gemeentehuis en hebben geen ceremoniemeester omdat ik niet goed weet wat zo'n persoon doet. Wat doet deze persoon bij jullie? Groetjes
Hey Katrien, Wij trouwen ook voor de kerk en daarom zouden we graag een ceremoniemeester hebben. Er komt dan zoveel meer bij kijken en we zouden natuurlijk graag hebben dat alles vlot verloopt. Groetjes
€ 150,00 is zeker niet duur. Als je weet wat een ceremoniemeester daar allemaal voor moet doen. De voorbereiding en de dag zelf. Deel dat bedrag door het aantal uren dat hij erin steekt en velen komen voor die uurprijs niet buiten. Prijs je gelukkig dat je nog iemand kan vinden daarvoor.
Hej! Mijn schoonzus had Steven als ceremoniemeester en iedereen was zeer tevreden! Hij is vooral héél goed met de kindjes! Ylenia, x
Ons dochter Lien is getrouwd op 06/08/2011 en Steven Chys was ceremoniemeester. Hij is écht TOP, denkt aan alles, alles was tot in de puntjes verzorgd, hij lette op alles. Zeker aan te bevelen!! Groeten, Benedicte
Wij hebben maandag een gesprek bij Steven. Ik ben echt benieuwd maar denk niet dat ik zal twijfelen :)