Terug naar overzicht
Hallo, Wij trouwen op 7 juli en zowel bij mij als bij mijn ventje beginnen de zenuwen te komen. En ik heb inderdaad ook de indruk dat de tijd nu echt vliegt!!! Maar we troosten ons met de gedachte dat we alles goed gepland hebben. Groetjes, Mieke
Hallo Lies,en jah... wij trouwen ook op 1 juli ! spannend hé! ben vandaag tot het besef gekomen dat we bijna 1 mei zijn en dat het dan maar twee maanden meer is !!! Wwwwwaaaaaaahhhhhhh. (positief bedoelt natuurlijk)Vraagje : ben jij al gecontacteerd geweest voor het bespreken van je menu met de feestzaal ? Ik twijfel constant of ik nu zelf zal gaan bellen of niet.. Waar woon jij trouwens ?Groetejes,Bella
de zaal contacteren voor de menu, als je dat een 6-tal weken op voorhand doet is dat nog goed op tijd hoor!!wij trouwen op 13/05/06 en hebben dat enkele weken geleden gedaaan en sinds ligt het eigenlijk ook stil.we hebben onze warme buffetgerechten gekozen en dat is het.de rest van tafelindeling etc, kan pas gedaan worden van zodra we weten wie er komt.Mieke13/05/06
hallo,wij trouwen ook op 1 juli.en ik moet inderdaad ook nog het menu gaan bespreken!groetjes
hey LiesWij trouwen op 26 mei en we zijn pas afgelopen dinsdag onze menu gaan bespreken.Jullie hebben dus nog massa's tijd! GroetjesLien26/05/06
Wij trouwen ook op 1 Juli. Inderdaad de tijd vliegt voorbij, als mei gaat voorbij zijn dan is het bijna zo ver. Joepie jeuj! Toch wel spannend. Laat ons hopen dat het een stralende dag is!