Terug naar overzicht
hey, wij trouwen ook op vrijdag 3 juni, jaja het komt dichterbij ;-) ff zeggen wat al in orde is bij ons: *getuigen *bruidsmeisje ( kledij ok) *vervoer *dj *openingsdans *zaal ( parochiaal) *traiteur ( hebben we al meerde gesprekken mee gehad) *kleed( mag ik 20 mei gaan halen) *kledij bruidegom en mannen suite ( huren) *kledij mama en schoonmoeder *uitnodiginge zijn de deur uit en de mensen beginnen te antwoorden *misboekje is af ( alleen nog kopieeren en plooien) *muziek kerk ( 2 weken geleden met het koortje samen gezeten) *bedankjes kinderen aan kerk ( werk in een creche en verwachten toch wel wa kinderen) *bedankjes feest *versiering ok *bruidsboeket ( gaat mijn ventje dit weekend doen) *huwelijksweekendje ( heeft het ventje volledig in orde gebracht, ik weet van niets ;-) ) *notaris ok *gemeentehuis ok *fotograaf ok *kapper en shmink * menu's gemaakt *... ben waarschijnlijk wel nog wat dingen vergeten maar ik denk da we goed op schema zitten! waar trouwen jullie en hoe zit het met jullie lijstje? Groetjes
amai, ziet er in mijn ogen een heel volledig lijstje uit. Bij ons staat nog op het te doen lijstje: - bedankjes voor de gasten (we weten wel al wat, nu nog kopen) - notaris - proefkapsel en make-up (afspraak 7/5) - juwelen (heb al een noodpakketje) - nog iets bedenken om de ouders en getuigen te bedanken - afspraak DJ en fotograaf - locatie voor huwelijksfoto's vastleggen ik ben de eeuwige twijfelaar en echt eens knopen beginnen doorhakken! geniet nog van de laatste 43 dagen!
Hoi, ik trouw een dagje later op 4 juni. Wat ik nog moet regelen: - bedankjes gasten (twijfel nog of we op receptie ook al iets geven + wacht ook op aantal inschrijvingen voor ik het bestel) - Proefkapsel (op 17/5 wanneer ik kleedje ga passen) - Afspraak fotograaf - huwelijkskaars en enveloppendoos zijn besteld (16/5 ophalen) - notaris staat volgende week op de agenda - moet wel nog lintjes halen voor aan de auto's - Moet nog bloemen bestellen (hier zit ik echt wat mee vast) - Afspraak met avondlocatie omtrent menu (zijn nu met paasverlof) - menu's maken - kaartjes voor aanduiding tafels maken - dagplanning concretiseren (nog op punt stellen gezien kapper niet zo vroeg open gaat als ik had gehoopt) - Misboekje finaliseren + drukken - wensboom maken oei oei, als ik dat zo opsom, begin ik wel lichtjes te panikeren ... wij trouwen op 7/5 voor de wet en zijn dan ook een week met vakantie. Heb die week dus geen tijd om aan de voorbereidingen te werken. Och ja, rustig blijven zeker? En duimen dat de eerste week van juni een zonnige week wordt ;-)
Hoi, Ik moet de 200 bedankjes voor de gasten op het feest nog in elkaar zetten (zilveren amandelbonen moeten nog toekomen). laatste samenzit met fotograaf met dagplanning: 28 april proefmake-up feest: 14 mei 's ochtends proefkapsel feest: 14 mei 's middags proefmake-up & kapsel bruiloft: 19 mei 's ochtends eerste & laatste pas jurken: 19 mei 's middags aantal corsages doorgeven aan bloemist: 20 mei 's ochtends vroeg gesprek ambtenaar van Burgelijke stand: 20 mei 's ochtends laatste wijzigingen en ondertekenen bij notaris: nog afspraak maken menu samenstellen voor diner bruiloft: begin mei Lay-out menu opstellen met grafisch ontwerper (zelfde stijl als uitnodigingen): begin mei Spray-tanning: 31 mei 's avonds Manicure: 1 juni 's avonds Hopen dat het dat weekend prachtig weer wordt: elke dag opnieuw Het zijn echt de laatste dingen nog maar, waarvan de bedankjes in elkaar zetten het meest arbeidsintensief zal worden. Van mij mogen die bonen toekomen!!
Bij ons is het niet de 3de, maar de 1ste juni, dus veel verschil is er niet . Er moet eigenlijk nog heel wat gebeuren hoor, maar de meeste zaken daarvan zijn of besteld, of de afspraken liggen vast: - kostuum bruidegom aanpassen + hemd en das kopen - 2de proefsessie kapsel - tafelschikking opmaken - dagplanning opmaken - misboekje drukken - ringkussen maken - huwelijkskaars afhalen - bedankjes verpakken - schoenen bruidsjongetjes - notaris (morgen) - afspraak DJ (morgen) - schieting organiseren - afspraak bloemist (ergens begin juni) - afspraak ceremoniemeester - lintjes auto's al knippen op lengte - EHBB klaarmaken - aantal gasten doorgeven aan feestzaal - afspraak fotograaf (volgende week) - bedanking ouders - huwelijksreis - speech - ... Precies nog redelijk veel hé . Maar sowieso zijn er zaken die zich die laatste maand opdringen. Dus ja... ondergaan en genieten !
Dit is onze checklist: Te doen Richt-datum Voltooid Feestzaal gereserveerd Ok Fotograaf Ok Videograaf Ok Bruidsjurk Ok Kostuum Bart Ok Trouwringen Ok B&B boeken Ok Afspraak DJ 1/2/2011 Ok Dansles 1 6/2/2011 Ok Bestellen uitnodigingen 10/2/2011 Ok Schoenen Kelly 12/2/2011 Ok Lingerie Kelly 11/02/2011 Ok Speelgoedje bruidskindjes 13/2/2011 Ok Bruidsboeket 12/2/2011 Ok Bloemen kerk 12/2/2011 Ok Afspraak pastoor 15/2/2011 Ok Bus gaan vastleggen 17/02/2011 Ok Kledij bruidskindjes 19/2/2011 Ok Schoenen bruidskindjes 1/3/2011 Ok Proefsessie make-up 26/2/2011 Ok Enveloppen kopen Februari Ok Schoenen Bart 9/4/2011 Ok Huurkostuums mannen suite 12/3/2011 Ok Enveloppen schrijven Half maart Ok Dansles 2 20/3/2011 Ok Huwelijkskaars bestellen Maart Opsturen uitnodigingen Eind maart Ok Kostuum Bart op maat laten zetten April Misboekjes drukken April Ok Bedankjes gasten maken Ok Bedanking ouders Kerk betalen April Ok Afspraak notaris 20/4/2011 Afspraak gemeentehuis 21/4/2011 Kledij Jens afhalen en op maat zetten Eind april Bruidsboeket bestellen Eind april Bedankjes kindjes maken Begin mei Bloemen kerk met tante Annie Begin mei Afspraak met de zaal Begin mei Afspraak ceremoniemeester Half mei Afspraak fotograaf Half mei Afspraak videograaf Half mei Kelly naar kapper voor kleuring 3de week mei Tasje voor bruid maken met praktische dingen Contant geld afhalen 30/5/2011 Naar B&B toegangscode halen 30/5/2011 Nagels laten doen 2/6/2011 Kelly gelaatsverzorging 2/6/2011 Bart naar kapper 3/6/2011 Ballondecoratie & cadeau kindjes 4/6/2011 Bruidsboeket afhalen/leveren 4/6/2011 Kelly naar kapper 4/6/2011 Visagiste aan huis 4/6/2011 En dan nog de nodige afspraken met zaal, fotograaf, videograaf, ceremoniemeester, ... Het wordt toch spannend allemaal nu é!
Te doen
Richt-datum
Voltooid
Feestzaal gereserveerd
Ok
Fotograaf
Videograaf
Bruidsjurk
Kostuum Bart
Trouwringen
B&B boeken
Afspraak DJ