Terug naar overzicht
Hoi Dorien, Op vistaprint (www.vistaprint.be ) kan je uit verschillende ontwerpen kiezen of zelf uw ontwerp uploaden. Wij hebben daar ook onze uitnodigingen laten doen en we vinden het geweldig!Als je je e-mail even geeft, kan ik je een voorbeeld sturen :-) GroetjesFilipa
Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt, geknutseld dan. Handgeschept papier gekocht in twee kleuren, foto laten bedrukken met tekst en knutselen maar :) Resultaat mocht er best wezen, super leuke reacties op gekregen! Bovendien is het best wat goedkoper. Gewoon je creativiteit de vrije loop laten gaan!
Hi Ik maak de mijne ook zelf. Ik heb een soort plotter (printer) gekocht die kan uitsnijden.Via deze link vind je enkele van mijn proef versies: http://sarah-c-cards.blogspot.com/2011/04/need-your-professional-card-making.html Het toestel zelf (een silhouette) kost wel wat, maar je kan er ook je menu's, dank kaartjes etc. mee maken, dus dat haal je er wel uit. Bovendien kan je je kaartjes 'echt' persoonlijk maken.Veel succes!
Hey Dorien, Je kan me altijd een mailtje sturen, dan stuur ik je een voorbeeldje van onze uitnodiging. Ook zelf in elkaar gepuzzeld ;) dielie_@hotmail.com
kijk eens op trouwplaza, daar kan je rubriek voor doe het zelf ideeen enzo aanklikken
Kan je ventje dit niet maken?
Bij ons heeft mijn vriendin ze volgens onze ideeën ontworpen. We zijn ze nu samen aan het knutselen. Ik vind het echt super! Je gaat best eens een knutselwinkel binnen en daar kan je een paar voorbeeldkaartjes bekijken (of op internet). Zo zie je meteen welk genre jullie beiden mooi vinden. Dan een leuke stempel (of meerdere) gaan uitzoeken, enkele mooie papiertjes gaan uitzoeken en beginnen experimenteren. Alleen zou ik het niet gekund hebben, maar mijn vriendin heeft hier veel talent voor en ook al heel wat ervaring. Ze heeft dat prachtig gedaan!
Bedankt voor de tips!Ik hou jullie op de hoogte