Terug naar overzicht
Kan er niemand helpen ? Ik moet het vandaag nog versturen . groetjes Joery
Jeetje joeryDaar vraag je wat, ik ben mijn hoofd al aan het breken, wat vind je van :goedt foudt,mijn laatste avond uit...flirten is veel meer dan sjansen en veel minder dan vreemdgaan, flirten is vermakelijk en kan overal goed van pas komen.Flirten mag! Gerustgesteld en opgelucht kan ik nu genieten van de laatste avond op stap als "vrijgezel"Ik hoop dat je er misschien iets aan hebt, meer kan ik nu ook niet verzinnen!!!!Groetjes Nathalie 28.07.06enne veel plezier op je vrijgezellen feest!
Dank je natalie Ik had een deadline en heb dit verzonden : Vaarwel vrijgezellenbestaan , Zaterdag is het voor goed gedaan !Gedaan met naar andere vrouwen kijken.Voorbij met versieren.Afgelopen met de vrijheid,Gebonden aan uur en tijd.Het huishouden …Dat is toch iets voor vrouwen.Kzal er mee moeten leren leven,Ach dat is het leven , Nemen en Geven Vaarwel vrijgezellenbestaan Zaterdag .. Is het voor goed gedaan !Dan ben ik tweede deel van een trouwboek Gelukkig ,’k deed zelf de aanzoek !Wat denk je ? Groetjes Joery
Hey,ziet er niet slecht uit, maar een beetje negatief tegenover het huwelijk, vind je niet? Maar als je dit moet voorlezen en je doet het met een knipoog, wel grappig!Groetjes,Lieve
Hey JoeryEn dat zonder inspiratie.... erg goed gedaan en erg grappig, daar staat je vast nog wat te wachten zaterdag, veel plezier!!!Groetjes nathalie