Terug naar overzicht
Hoi Eline, Indien je visagiste niet heel de tijd aanwezig blijft zou ik ook je make-up zelf voorzien :) Ook deo kan handig zijn?Op je id-kaart kan ik nog niet antwoorden spijtig genoeg! Succes en groetjes, Yasmina en Greg
Hoi Eline, Misschien kan je nog een beetje make-up meenemen voor eventuele retouches of voor s'avonds? En ik zou ook nog deo, parfum en eventueel een product tegen vlekken (je weet maar nooit!)... tegenwoordig kan je zo heel handige anti vlekken sprays enzo kopen.. ook doekjes... Vergeet de trouwbedankjes niet (moesten jullie dit geven).Bij ons moeten we de misboekjes en cd en huwelijkskaars de dag op voorhand afgeven bij de kosteres in de kerk.... maar dat zal veranderen van kerk tot kerk :-) Ik denk wel dat het goed is om je id kaarten mee te nemen... het is heel klein en eigenlijk moet je bij wet altijd en overal je id kaart mee naartoe nemen... maar geef anders een belletje naar het gemeentehuis :-) Je bent goed bezig, veel succes!Filipa
Oh ja was nog vergeten te schrijven: naald en draad (er kan altijd een scheurtje gebeuren ofzo...)
Bij ons hebben ze al een kopie van onze pas genomen op het gemeentehuis. Ze hebben gezegd dat de getuigen hun pas op de dag zelf nog moeten meebrengen.
Mensenlief! Ga je dat echt allemaal meesleuren??? Ik had enkel mijn mini-deo, lippenstift en id-kaart (je weet nooit of je onderweg iets tegenkomt) mee... Zorg dat je alles op voorhand al in de kerk kunt plaatsen (de dag ervoor of zo): misboekjes, bedankingetjes voor de kinderen, huwelijkskaars, cd'tje,... Dan hoef je daar niet meer aan te denken. Hetzelfde bij de feestzaal: reserveschoenen (heb je toch pas 's avonds nodig), gastenboek, menukaarten, tafelaanwijzing, bedankingen ouders en getuigen,... Dat is al een pak minder waar je aan moet denken en waar je zeker van bent dat het er dan is. Ben je toch nog iets vergeten, kan je het de dag zelf nog meenemen.
@ Veronique. Onze feestzaal is te ver. Ik ga nu ook ni express die afstand afleggen voor die spullen die ik in de wagen kan laten. Ik denk nu toch niet dat ik nu zooooo veel meeneem?
Beter te veel dan te weinig :)En kunt t eventueel gewoon in de auto laten liggen, dan hebde t als t nodig is, ma hebde er geen last van en moete er ni mee sleuren :)