Terug naar overzicht
the wedding planner the proposal
American Pie - The wedding
Hoi Penny, Heel goed idee! Je kan de naamkaartjes ook in "filmband" motief ontwerpen :-) Hier sommige titels: Meet the parentsShall we dance?While you were sleepingSweet home AlabamaThe wedding Singer Betsy's weddingMy big fat Greek wedding :-)
En morgen op Vitaya: Wedding Wars :-) Kijken!
four weddings and a funeral :-/...super leuk idee!
Accidental husband The Weddingplanner American Wedding, de 3e American Pie film. The Wedding Date Wedding daze (??) ( ken ik niet maar heb ik gevonden op internet)
Nu al de posters daar van opzoeken en beslissen bij welke tafel ze het meest passen. Mijn slapeloze nacht is toch weeral voor iets goed geweest. Zo moeten we geen rekening houden met de snoepjes die we moeten afgeven bij het binnenkomen. Nu mogen ze zelf uitzoeken aan welke tafel ze zitten :)) thx
ik weet niet of ze allemaal bruikbaar zijn, maar dit zijn films waarin getrouwd wordt: the wedding datethe princess bridebride wars (alhoewel mss niet echt van toepassing)just marriedserendipitythe prince and memonsters in lawlicense to wedmade of honourlove actuallymamma miaour family wedding hopelijk ben je er iets mee...
En verder... An Officer and a GentlemanGhost Love storyPretty woman Pearl HarborWhen Harry met SallyThe English Patient Notting Hill When a man loves a woman Falling in loveFrench kissRobin Hood : Prince of ThievesRomeo and JulietBreakfast at Tiffany'sA walk to rememberElvira Madigan
thx iedereen :-)) kan beginnen puzzelen aan de tafels. Al moet ik het concept straks nog tegen mijn vriend uitleggen :-)))
Das idd een heel leuk concept :-) Mijn vriend zou graag de tafels indelen volgens de club brugge voetbalploeg lol,ma weet nie wa de andere van gaan zeggen hahahaha 2 schoenbroers en nog paar zijn voor anderlecht,andere voor zulte waregem maja reactie zullen daarop zeker komen maja
het is jullie trouw en als hij voor Brugge is (ik ook) moet de rest zich daar maar bij neerleggen ;-)