Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleed afhalen

20-4-2011 10:19:57
hoi mede-bruidjes,

Met nog 9 (!!) dagen op de teller is vandaag eindelijk de dag aangebroken waar ik al zo lang op wacht. Deze middag mag ik mijn kleedje gaan afhalen!
Ik ben zo benieuwd hoe het gaat staan na de retouches die ze in januari gedaan hebben...

Voor de rest gaat het goed, alle voorbereidingen lopen stillaan op zijn einde, en we zijn beiden nog vrij rustig .

Dit weekend gaan we er nog eens goed invliegen (misboekjes drukken, laatste bedankjes afwerken, geschenkjes voor de kindjes afwerken, koffers inpakken voor onze huwelijksreis,...) en dan rustig aftellen en vooral nog even genieten van het verloofd-zijn.

groetjes en nog veel succes iedereen!
Joyce

joyce
30-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 739

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik20-4-2011 10:24:15

Hoi Joyce,
Het komt lekker dichtbij voor jou! :-)
Spannend!

Groetjes,
Filipa

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik20-4-2011 10:59:22

Nog even genieten dus van het niet getrouwde leven :) En inderdaad de stress is niet echt nodig. Ik was ook vrij rustig de week voor de trouw en ben daar heel blij om achteraf, anders ben je echt al afgepeigerd...

Nog veel succes en binnenkort is het GENIETEN MAAR!

liefs
Anika

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik20-4-2011 11:03:27

@Anika, bedankt! Ik heb jullie foto's bekeken en jullie zagen er allebei prachtig uit! Geniet van de wittebroodsweken en van jullie huwelijksreis binnenkort!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik20-4-2011 11:14:51

@ Anika, oeps, realiseer me net dat jullie al op reis zijn geweest, sorry! :-)

Mieke
30-4-2011
 Meld misbruik21-4-2011 20:41:51

Hey Joyce,

We hebben dezelfde dag uitgekozen!
Iedereen opt werk komt binnen op mijne bureau 'en nog geen zenuwen?' 'tbegint in te korten hé'
Krijg ook al smskes van iedereen met het weerbericht erin.. Alhoewel ik niet geloof in zo'n lange voorspellingen. Het zou 22°C zijn en de zondag al bewolkt en maandag regen. Dusja duimen he! :)

Mijn kleedje hangt al een weekje bij mijn moeder op de kapstok, spring soms eens binnen gewoon om te kijken. Het kriebelt zo om het al aan te doen!!

Laatste dagen is zo wat stressen vind ik, 'o ja dit nog' 'o ja daar niet aan gedacht' 'o ja daar moet ik nog voor kijken' Amai :)

Maar toch geniet ik nog van de laatste dagen.

Vele groetjes!!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik21-4-2011 22:09:39

hey Mieke,

Het begint inderdaad heel dichtbij te komen! Maar voorlopig zitten we nog goed op schema.

Laat ons hopen dat het weer nog een beetje aanhoudt hé!

Veel succes en een prachtige trouwdag gewenst!
groetjes
Joyce

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik23-4-2011 21:40:45

Hey Joyce, ja het begint te naderen voor je.
Heel veel plezier en genieten he. Stuur je me een mailtje aub om te zeggen hoe het is geweest in La Grange?
x

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik25-4-2011 21:00:26

hey Natasja

Zal ik doen! Ik zal sowieso (proberen toch) een verslagje typen hier op het forum, als dat niet zou lukken (we vertrekken maandag al op reis), dan stuur ik jou zeker een persoonlijk mailtje!

groetjes
Joyce

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...