Terug naar overzicht
Hoi Joyce,Het komt lekker dichtbij voor jou! :-)Spannend! Groetjes,Filipa
Nog even genieten dus van het niet getrouwde leven :) En inderdaad de stress is niet echt nodig. Ik was ook vrij rustig de week voor de trouw en ben daar heel blij om achteraf, anders ben je echt al afgepeigerd... Nog veel succes en binnenkort is het GENIETEN MAAR! liefsAnika
@Anika, bedankt! Ik heb jullie foto's bekeken en jullie zagen er allebei prachtig uit! Geniet van de wittebroodsweken en van jullie huwelijksreis binnenkort!
@ Anika, oeps, realiseer me net dat jullie al op reis zijn geweest, sorry! :-)
Hey Joyce, We hebben dezelfde dag uitgekozen!Iedereen opt werk komt binnen op mijne bureau 'en nog geen zenuwen?' 'tbegint in te korten hé'Krijg ook al smskes van iedereen met het weerbericht erin.. Alhoewel ik niet geloof in zo'n lange voorspellingen. Het zou 22°C zijn en de zondag al bewolkt en maandag regen. Dusja duimen he! :) Mijn kleedje hangt al een weekje bij mijn moeder op de kapstok, spring soms eens binnen gewoon om te kijken. Het kriebelt zo om het al aan te doen!! Laatste dagen is zo wat stressen vind ik, 'o ja dit nog' 'o ja daar niet aan gedacht' 'o ja daar moet ik nog voor kijken' Amai :) Maar toch geniet ik nog van de laatste dagen. Vele groetjes!!
hey Mieke, Het begint inderdaad heel dichtbij te komen! Maar voorlopig zitten we nog goed op schema. Laat ons hopen dat het weer nog een beetje aanhoudt hé! Veel succes en een prachtige trouwdag gewenst!groetjesJoyce
Hey Joyce, ja het begint te naderen voor je. Heel veel plezier en genieten he. Stuur je me een mailtje aub om te zeggen hoe het is geweest in La Grange? x
hey Natasja Zal ik doen! Ik zal sowieso (proberen toch) een verslagje typen hier op het forum, als dat niet zou lukken (we vertrekken maandag al op reis), dan stuur ik jou zeker een persoonlijk mailtje! groetjesJoyce