Nu Online
Momenteel zijn er 735 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

20-4-2011 11:02:56
Hallo allemaal,

Ook al zijn we nu 4 dagen getrouw en zit ik hier weer op mijn werk. Ik kan het niet laten om hier op de site nog te komen lezen naar al jullie verhalen.

Ik zit dan ook enorm af te tellen naar onze huwelijksreis.

Ik geniet nog enorm na van onze prachtige dag. En nu alle voorbereidingen wegvallen , komt er eindelijk tijd vrij om eens wat na te denken en te plannen voor de huwelijksreis.

Alleen het duurt nog even...11mei.

Zijn er onder jullei nog die pas een paar weken later vertrekken?

En zijn er onder jullie die tips hebben ivm een huwelijksreis naar Bali en Lombok...

Allemaal nog veel plezier en succes met de voorbereidingen!

Liefs, Julie

Julie
16-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 672

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik20-4-2011 11:24:58

Hallo Julie,

Wij trouwen pas 30/06/2012 en zijn van plan om onze huwelijksreis pas in september 2012 te doen. Aangezien de zonnige bestemmingen dan "goedkoper" en vooral rustiger zijn (qua schoolgaande kinderen enzo).
We kiezen niet echt voor iets exotisch. Normaal gezien wordt het Turkije bij ons.
Susesi Deluxe Resort - Belek... Ik droom er nu alvast van!

Nog veel plezier!

Groetjes Niki

evelyne
20-7-2011
 Meld misbruik20-4-2011 12:34:11

Hoi Niki,

Ik lees hier net dat je naar Susesi De luxe Resort gaat in Belek. Daar ga ik ook met mijn vriend (dan man ) naar toe! Wij vertrekken op huwelijksreis op 23 juli, dit jaar. Ik zal je laten weten hoe het daar is meegevallen!

Groetjes,
Evelyne x

PS: het ziet er daar wel enorm sjiek uit he ;)

Marijke
9-7-2011
 Meld misbruik20-4-2011 13:46:34

Hoi,

wij trouwen deze zomer, 9 juli, en gaan pas op onze huwelijksreis in september 2011.

Op 15 september begint ons avontuur in Venetië en op 16 september stappen we op een cruiseschip met als bestemmingen Ancona, Korfoe, Santorini, Piraeus, Argostoli, Kotor (Montenegro) en dan terug naar Venetië...

Over Bali kan ik enkel zeggen dat mijn zus er eens naartoe is gegaan met AndersReizen, dus een vrij alternatieve reis, trekken met de rugzak enzo...Maar zij vond het daaar wel supermooi en aangenaam warm :-)

nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik20-4-2011 13:57:43

Hoi!

Zalig zo nagenieten van de trouw en uitkijken naar je huwelijksreis!

Wij trouwen 02.07.11 en gaan een paar dagen naar Toscane na ons huwelijksfeest.

Onze echte huwelijksreis is pas voor oktober dan trekken wij naar Tanzania en Zanzibar!

Ik vind het wel leuk dat je nog een extra'tje hebt om naar uit te kijken! het vliegt allemaal al sowieso veel te snel.

Bali zal zeker ook de moeite zijn

x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums