Terug naar overzicht
Hallo Julie, Wij trouwen pas 30/06/2012 en zijn van plan om onze huwelijksreis pas in september 2012 te doen. Aangezien de zonnige bestemmingen dan "goedkoper" en vooral rustiger zijn (qua schoolgaande kinderen enzo). We kiezen niet echt voor iets exotisch. Normaal gezien wordt het Turkije bij ons. Susesi Deluxe Resort - Belek... Ik droom er nu alvast van! Nog veel plezier! Groetjes Niki
Hoi Niki, Ik lees hier net dat je naar Susesi De luxe Resort gaat in Belek. Daar ga ik ook met mijn vriend (dan man ) naar toe! Wij vertrekken op huwelijksreis op 23 juli, dit jaar. Ik zal je laten weten hoe het daar is meegevallen! Groetjes, Evelyne x PS: het ziet er daar wel enorm sjiek uit he ;)
Hoi, wij trouwen deze zomer, 9 juli, en gaan pas op onze huwelijksreis in september 2011. Op 15 september begint ons avontuur in Venetië en op 16 september stappen we op een cruiseschip met als bestemmingen Ancona, Korfoe, Santorini, Piraeus, Argostoli, Kotor (Montenegro) en dan terug naar Venetië... Over Bali kan ik enkel zeggen dat mijn zus er eens naartoe is gegaan met AndersReizen, dus een vrij alternatieve reis, trekken met de rugzak enzo...Maar zij vond het daaar wel supermooi en aangenaam warm :-)
Hoi! Zalig zo nagenieten van de trouw en uitkijken naar je huwelijksreis! Wij trouwen 02.07.11 en gaan een paar dagen naar Toscane na ons huwelijksfeest. Onze echte huwelijksreis is pas voor oktober dan trekken wij naar Tanzania en Zanzibar! Ik vind het wel leuk dat je nog een extra'tje hebt om naar uit te kijken! het vliegt allemaal al sowieso veel te snel. Bali zal zeker ook de moeite zijn x