Terug naar overzicht
Wij hebben onze trouwgelofte zelf geschreven. Dit was de mijne. Ik gebruik de vergelijking met de tandem omdat hij me daar ook op ten huwelijk heeft gevraagd. Diezelfde tandem komt ook nog terug in de foto's omdat hij zo een waarde heeft voor ons. Liefste SchatAl van meet af aan vormen jij en ik een echte tandem. Op jou kan ik vertrouwen, welke weg je ook inslaat. Ik geniet er van om samen met jou onderweg te zijn, maar ookom even halt te houden en te genieten van de kleine dingen die ons zo speciaalmaken.Jouw pretoogjes, jouw vogellachje, het tot rust komen injouw putje, het laatste kusje op mijn hoofd voor het slapengaan, … En ik weet aan een tandem komt ook sleet, maar ik zal hemsteeds helpen onderhouden, hem steeds als nieuw behandelen. Want vandaag wil ik jou beloven: Een zomers dag, eenbesneeuwde ochtend, door weer en wind, met een extra aanhangwagentje voor onzetoekomstige kinderen,…Vanaf vandaag wil ik de rest van ons leven, samen mét jouonderweg zijn. Als man en vrouw. Ik hou van jou. Laat gewoon je hart spreken en dat komt het wel vanzelf!
Via youtube en dan beautiful 'vows' of wedding vows, of movie vows, ... ingeven.Ik vind eigenlijk dat het ook een tekstje is dat je zelf moet verzinnen en uit je hart moet komen.Maar wat inspiratie kan nooit geen kwaad he? ;-)
oh anika, smeltmoment!