Terug naar overzicht
Ik zou persoonlijk maar 1 liedje nemen om binnen te komen. Dat gaat heus wel lang genoeg zijn hoor! Bij twee liedjes loop je het risico dat je nog lang gaat moeten wachten voor de viering uiteindelijk kan starten. Wij hadden als intrede 'concerning hobbits' van howard Shore. dit duurde 2min45 sec (en we begonnen pas binnen te komen rond 30 sec.) en ik was er op het juiste moment in het liedje. Wij zijn gaan zitten en 20 seconden later was het liedje gedaan. Perfect lijkt me zo. wij hadden ook een lange suite hoor! (12 koppels).... dus ik zou toch heel goed de tijd proberen te overdenken. Desnoods oefen je het eens een paar keer in de kerk met een aantal mensen zodat je een beeld krijgt van hoe lang je eigenlijk nodig hebt... En oja, persoonlijk vind ik het liedje hierboven vermeld niet zo mooi, maar das persoonlijke smaak. Ik vind het leuker om iets minder voor de hand liggende liedjes te gebruiken.. Veel succes en vooral rustig blijven ademen! Je hebt nog alle tijd :) Liefs Anika
wij kiezen your song van elton john maar ik vind het liedje dat je hier voorsteld supermooi!!!!!echt waar..ik kende het niet maar echt mooi hoor!!
Hey Renske,Mijn zus had bij binnenkomst 'only time' en iedereen zat te snotteren omdat het zo'n gevoelig liedje is. Ik zou dit liedje persoonlijk alleen maar gebruiken voor een binnenkomst.Hierbij mss nog enkele liedjestips :- you to me are everything - the real thing- stand by me - ben e. king- you - ten sharp- all my life - KC & JoJo- alles is liefde - Blof- kiss me - sixpense none the richer- amazing - george michael- this one's for you - ozark henry- i'll be waiting - lenny kravitz - brown eyed girl - van morrison (ik weet niet of je bruine ogen hebt :-)) Hopelijk ben je er iets mee...! Veel succes nog! Groetjes -X-
mijn collega had bijv. I'm yours (Jason Mraz) en Right here waiting van Richard Marckx.
ja only time is natuurlijk men eerste keuze maar zoek vooral naar liedje voor mijn papa en ik als intreden en best een liedje voor de andere mensen ook maar dan zal dat onli time worden zeker :-)
Heyla Renske, misschien kan het volgende nummer jou bekoren? T carter: daddy’s litlle angel... dit is zowat in het genre van heartland - i loved her first succes!