Terug naar overzicht
Hoi, Ik denk eraan dit ook te doen op de plaats waar we foto`s gaan nemen.Wij hebben een huifkar dus ik denk dat de oudere mensen daar ook in kunnen zitten om te eten (je hebt daar zo een tafeltje in het midden dusja). Ik ga dit topic zeker volgen. Groetjes,kendra
Wij hadden dat!!! Héél tof! Paste ook helemaal bij onze lekker relaxed dagje! Onze grootmoeders waren er niet bij, omdat een volledige dag té vermoeiend was voor hen (mijn oma is al een eind in de 80 en de andere in de 90, dus ja...). Foto: http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.1238471522167.37003.1240628751#!/photo.php?fbid=1238491202659&set=a.1238471522167.37003.1240628751&type=1&theater @Kendra: blijkbaar wel wat overeenkomsten! Wij hadden ook een huifkar! ;-)
Heel leuk idee, maar als het slechter weer is valt een picknick wel in het water denk ik. groetjes
Natuurlijk gaan we wel een plan B voorzien. Maar aangezien picknicken zowat deel uit maakt van ons leven, ben ik over het idee enorm enthousiast. Enkel de uitwerking steekt een beetje tegen. Dus echt alle tips zijn welkom. @ Véronique: mooie foto's. Het enthousiasme stijgt! Maar een huifkar is voor ons geen optie.
tof idee!! misschien klapstoeltjes voorzien? veel succes alvast!