Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer pas trouwkledij?

20-4-2011 15:50:29
Hallo,

Net het bericht gekregen dat mijn trouwjurk binnengekomen is.

Wanneer zou ik de pas hiervan voorzien? De winkel stelt zo'n 6 à 8 weken voor de trouw voor, maar is dit niet te kort op? Eigenlijk zou ik volgende week willen gaan.

Wanneer hebben jullie dit voorzien?

groetjes
Cathy

Cathy
16-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1039

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik20-4-2011 15:57:14

Wanneer kan ik niet zeggen (nog veeeeeel te ver) maar wat ik wel weet is dat het de dag zal zijn waarom ik mijn proefkapsel en make-up zal hebben.

Geniet van het passen ;-)

Nathalie
10-6-2011
 Meld misbruik20-4-2011 16:11:56

Hey Cathy,

Mijn kleedje is sinds gisteren in de winkel en ik ga vrijdag, dan nog exact 7 weken voor ons huwelijk, voor de eerste keer passen. Als er dan nog retouches nodig zijn, duurt het ongeveer 2 weken en dan kan ik het naar huis nemen. Dan hangt het ongeveer 5 weken thuis. Dat is ruim voldoende denk ik. Maar als jij eerder wil gaan om een geruster gevoel te hebben, doe gerust hé.

Groetjes en succes nog met de voorbereidingen

Nathalie

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik20-4-2011 16:13:41

Ik moet de 28ste gaan passen en trouw op 18/06, 7 weken tussen dus ook maar.

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik20-4-2011 16:25:03

mijn eerste pas was 4 weken voor de trouw en laatste een week voor de trouw.. hoe langer je wacht, hoe minder lang je op je gewicht moet blijven en hoe minder je lichaam op de dag van de trouw kan 'afwijken' van hoe je was op de proef...

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik20-4-2011 17:00:49

Ik zou ook niet te vroeg gaan, maar gezien je half juli trouwt, is dat nu ook niet meer zooo vroeg. Het hangt natuurlijk ook beetje van je aantal pasbeurten af. Ik had / heb er 3, en de eerste is doorgegaan een dikke 2 maanden voor onze trouwdatum. 11/04 ben ik dan nog eens geweest en op 09/05 moet ik nog eens. Enkele dagen voor de trouw ga ik het dan ophalen.

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik20-4-2011 17:10:52

oei oei, ik heb mijn eerste pas op 17/5 en trouw al op 4/6 ... ik ben een laatkomertje blijkbaar. Helaas had ik niet te kiezen. Anders had ik het ook graag vroeger gehad!

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik20-4-2011 17:36:16

Hoi,

Ik moet pas passen op 7/5 terwijl ik al trouw op 21/5 maar dat moet normaal voldoende zijn. Ik heb het ook in een klein winkeltje gekocht en heb er alle vertrouwen in.

De winkel zal normaal wel zelf weten wat ze aankunnen of niet he...

Geen paniek ;)

Groetjes,
Kendra

Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik20-4-2011 17:55:52

Hoi,
Oei oei. Ik ben precies wel vroeg dan.
Ik ben vandaag gaan passen voor de 1ste keer en eind juni moet ik voor de 2de keer gaan passen en dan de week voor mijn trouw mag ik het gaan halen.
Ik geniet nu ook van de paasvakantie en had nu genoeg tijd om de 1ste keer te gaan passen.
In de winkel vonden ze dat ook makkelijk omdat ze dan voldoende tijd hebben om alles te verstellen.

groetjes

Cathy
16-7-2011
 Meld misbruik20-4-2011 18:03:14

Hey dames,

Ik heb de winkel en de meesten van jullie maar gevolgd.

Ik ga passen op 13 mei, dus ongeveer 2 maanden voor den trouw.

Allemaal best spannend!

groetjes

Vanessa
25-6-2011
 Meld misbruik20-4-2011 18:03:54

Ik ben de eerste keer geweest op 5 maart, volgende pas is op 26 mei en dan krijg ik het mee naar huis. Ik trouw op 25 juni.

Groetjes Vanessa

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik20-4-2011 18:27:12

ik heb mijn eerste pas in januari gehad, en vandaag 2e keer gepast en afgehaald :-) (er moesten geen aanpassingen meer gebeuren)

het kan soms snel gaan hoor

groetjes
Joyce

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik20-4-2011 18:46:16

Bij mij twee maanden van te voren.

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik20-4-2011 21:46:31

Hier ook een 6-7tal weken ervoor,trouw 17september de eerste pas begin augustus,stond normaal op 1augustus maar ga eens bellen want we zijn dan nog op reis
voor ofwel een weekje vroeger of een weekje later,liefst vroeger natuurlijk hahahaha

Marijke
9-7-2011
 Meld misbruik20-4-2011 21:56:10

ik moet ook pas half mei gaan passen voor de eerste keer :) dus ook goede zes weken ervoor pas...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info