Terug naar overzicht
Hoi Wij gaan ook ons feest geven in Domein Martinus. Ze werken inderdaad niet met een contract, maar na betaling van het voorschot hebben ze ons een factuur opgestuurd dat dient als 'bewijs' dat alles in orde is en dat die datum zeker voor ons gereserveerd is. Ik heb echt wel het gevoel dat zij heel professioneel zijn en dat een 'contract' met allerlei bepalingen echt niet nodig is...ze zullen er echt wel een droomfeest van maken (heb van veel mensen toch al de reactie gehoord dat het perfect was!). Dus denk dat je op je beide oren kunt slapen ! Lieve groetjes Chantal
Ik treed Chantal bij. Wij doen ons feest daar binnen 3 maanden en wij hebben heel correct een bewijs van betaling van het voorschot ontvangen en daarmee lag alles zeker vast. Gisteren zijn we er nog langs geweest om de menu enzo te bespreken, en ik ben er zeker van dat alles dik in orde zal zijn! Ik zou me dus zeker geen zorgen maken.GroetjesErika
Mag ik een vraagje stellen, wij gaan ons zaal vastleggen daar voor ons trouwfeest.Hoeveel voorschot vragen ze? Want sommige mensen zeggen 1500 euro.Vind dat wel veel. Groetjes. Valérie
Ik geloof idd dat dat 1500 € was ja