Terug naar overzicht
Ik denk wel dat dat in orde zal zijn hoor. Bij onze drukker hebben wij gekozen uit een boek en heb hier net mijn kaart teruggevonden, enkel (in totaal) 130 euro goedkoper op het internet :s Dus ik denk dat die mannen dat gewoon zelf bestellen bij zoiets.
ik ben zelf van plan het misschien daar te laten maken maar je kan proefkaarten gratis aanvragen! En idd, bijna overal zijn die catalogen hetzelfde volgens mij!
Hey, Wij hebben onze uitnodigingen daar besteld! Je kan idd eerst een paar proefkaarten aanvragen, dit hebben wij dan gedaan en gekozen. Dan via de site de juiste tekst doorgegeven. Je krijgt het voorbeeld via pdf te zien en dan kan je maximum 3x aanpassen denk ik. Bij ons is alles héél goed verlopen! Ons pakketje was volledig compleet! :)
Hey Liesje,Ik heb een tijdje geleden 2 (gratis) proefkaarten aangekregen.Hele snelle levering, dat wel, maar ik vond persoonlijk nogal erg slap...Beiden waren echt geen stevige kaarten, maar dat ligt mss aan het type?(ik had gewoon een vierkante kaart besteld met 'wij trouwen' en 'ja' op)
hey, wij hebben onze uitnodigingen daar besteld en ik ben er super content van, wij hadden dezelfde kaarten gezien bij de drukker en via card xl was dit 150euro goedkoper, qua kwaliteit is die dezelfde als bij de drukker
is zeker in orde hoor, ik heb mijn kaarten daar besteld en ben er ook zeer tevreden van! je hebt een belgische versie ook hoor: cardxl.be ( wss minder verzendkosten en toch een klein verschil in prijs bij sommige kaarten ;) ) is idd goedkoper dan bij drukker, ons prijsverschil zou ong 120 eur geweest zijn ( hebben een offerte gevraagd bij een drukker)
da ziet er idd interessant uit....zeker da je naamkaartjes vant zelfde vaak kunt bestellen