Nu Online
Momenteel zijn er 498 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkaarten.cardxl.nl

21-4-2011 11:29:20
Iemand ervaring met de website trouwkaarten.cardxl.nl om uitnodigingen te bestellen?
Lijkt me heel mooi maar zou leuk zijn om te weten als mensen daar besteld hebben of alles goed verlopen is, of ze eruitzagen zoals op de foto's,...

Bedankt,
Liesje

Liesbeth
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1119

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik21-4-2011 11:50:16

Ik denk wel dat dat in orde zal zijn hoor.
Bij onze drukker hebben wij gekozen uit een boek en heb hier net mijn kaart teruggevonden, enkel (in totaal) 130 euro goedkoper op het internet :s

Dus ik denk dat die mannen dat gewoon zelf bestellen bij zoiets.

nathalie
19-5-2012
 Meld misbruik21-4-2011 12:24:36

ik ben zelf van plan het misschien daar te laten maken maar je kan proefkaarten gratis aanvragen! En idd, bijna overal zijn die catalogen hetzelfde volgens mij!

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik21-4-2011 12:51:41

Hey,

Wij hebben onze uitnodigingen daar besteld! Je kan idd eerst een paar proefkaarten aanvragen, dit hebben wij dan gedaan en gekozen. Dan via de site de juiste tekst doorgegeven. Je krijgt het voorbeeld via pdf te zien en dan kan je maximum 3x aanpassen denk ik. Bij ons is alles héél goed verlopen! Ons pakketje was volledig compleet! :)

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik21-4-2011 16:20:02

Hey Liesje,
Ik heb een tijdje geleden 2 (gratis) proefkaarten aangekregen.
Hele snelle levering, dat wel, maar ik vond persoonlijk nogal erg slap...
Beiden waren echt geen stevige kaarten, maar dat ligt mss aan het type?
(ik had gewoon een vierkante kaart besteld met 'wij trouwen' en 'ja' op)

davina
6-5-2011
 Meld misbruik21-4-2011 21:57:33

hey,
wij hebben onze uitnodigingen daar besteld en ik ben er super content van, wij hadden dezelfde kaarten gezien bij de drukker en via card xl was dit 150euro goedkoper, qua kwaliteit is die dezelfde als bij de drukker

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik22-4-2011 10:47:26

is zeker in orde hoor, ik heb mijn kaarten daar besteld en ben er ook zeer tevreden van!
je hebt een belgische versie ook hoor: cardxl.be
( wss minder verzendkosten en toch een klein verschil in prijs bij sommige kaarten ;) )
is idd goedkoper dan bij drukker, ons prijsverschil zou ong 120 eur geweest zijn ( hebben een offerte gevraagd bij een drukker)

elien
22-9-2012
 Meld misbruik24-4-2011 0:22:01

da ziet er idd interessant uit....zeker da je naamkaartjes vant zelfde vaak kunt bestellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info