Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bart Claes - De Beekhoeve

21-4-2011 13:16:25
Beste bruidjes- en gommen,

Zijn er onder jullie die trouwen in 1 van de zalen van Bart Claes. We hebben even geleden de 'nieuwe' menu's gekregen voor in De Beekhoeve. Laat ons zeggen de menu's zijn niet veranderd, maar wel de prijzen. Die zijn met 9,...% gestegen. In het contract staat geschreven dat als de prijzen met meer dan 10% stijgen je alles zonder kosten kan annuleren.

Nu annuleren wil ik niet, maar zo een grote prijsstijging vind ik er wel over. Een stijging die gelijk is aan de inflatie vind ik aanvaardbaar.

Zijn er onder jullie die dit ook meemaken met Bart Claes? Het is toch een ferme toename vind ik... Ik vraag me af of ik er iets aan kan doen.

Laetitia

laetitia
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2143

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik21-4-2011 17:11:01

Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen...gezien het in zijn voorwaarden staat. Mja, 9% is inderdaad wel veel hé en dan net geen 10% . Aan de andere kant hebben we de voorbije maanden veel gehoord over gestegen voedingsprijzen, maar om de rechtvaardigheid van de prijsstijging te beoordelen, heb ik niet direct de kennis...

Wanneer hebben jullie de vorige prijzen gekregen?
Toen wij onze zaal in oktober vorig jaar vastlegden, kregen wij al de prijzen voor 2011, dus verrassingen hebben we niet gehad. Bij de meeste zalen waren dit trouwens al de prijzen voor 2011 die ze ons toonden.

Julie
22-7-2011
 Meld misbruik21-4-2011 23:17:45

Ben eens benieuwd! We hebben morgen een afspraak en zullen het dan wel horen. Wij hebben in juli 't Driessent vastgelegd en hebben toen menu's met prijzen meegekregen. Morgen gaan we voor wat concretere afspraken en willen we ook al eens een offerte laten maken. Ben benieuwd welke uitleg ze hieraan geven.

Ik zal u op de hoogte houden! Hoe ver zitten jullie al met de besprekingen? We hebben toen enkel de zaal gekozen, uiteindelijk vastgelegd en gekeken of we ons konden vinden in hun menu's en prijzen.

laetitia
24-9-2011
 Meld misbruik22-4-2011 8:00:29

Hey,

Wij hebben onze zaal ook in oktober vastgelegd. Ik heb toen expliciet gevraagd of de prijzen zouden stijgen en ze lachten mij bijna uit. 'We gaan jullie toch niet de verkeerde prijzen geven hé!' Daarmee dat ik mij nu zo hard verschiet.

Julie
22-7-2011
 Meld misbruik22-4-2011 19:40:03

Hallo!

We zijn deze namiddag daar geweest om alles eens wat concreter te bespreken. De mevrouw heeft dan ook eens een berekening gemaakt met onze menu en recepties in verwerkt en ze heeft voor het menu dezelfde prijzen genomen als die wat wij in juli op papier hebben meegkregen. Wij nodigen na het diner nog extra mensen uit voor het dessertenbuffet en daar verschilde de prijs wel een beetje. Dit zagen we pas toen we thuis kwamen, dus daar ga ik nog eens voor mailen. Denk eerder dat ze haar daar vergist heeft want dat ging om de prijs van het drankenforfait. De prijzen van de drankenforfaits die ze telde waren trouwens ook dezelfde als op het blad (met uitzondering dus van de mensen van het dessertenbuffet.) Wij hebben gekozen voor 'walking dinner party 2'. Misschien dat als je voor een verrassingsmenu kiest dat er dan sneller prijsstijgingen zijn afhankelijk van het marktaanbod... Ik weet het niet. Voor welk menu hebben jullie gekozen?

Groetjes, Julie

laetitia
24-9-2011
 Meld misbruik23-4-2011 20:28:27

Hey Julie,

Ik ben blij voor jullie dat er (niets) veranderd is. Wij hebben voor een wandelbuffet gekozen. Ik geloof menu 1. Ik zal nog eens contact met hen opnemen om alles te bespreken. Alvast dikke merci voor de informatie!!!

Groetjes, Laetitia

Bram
9-7-2011
 Meld misbruik25-4-2011 21:06:10

Beste Laetitia

Wij trouwen 9 juli 2011 in de Roerdomp te Diepenbeek.

Hadden de zaal 2 jaar op voorhand al vastgelegd en menu enzo al gekozen.

Ze hadden me verzekerd dat er geen prijsstijging zou komen. Eind december 2010 toch nog eens langsgeweest om nog enkele afspraken te maken en daar kreeg ik de menu's met een nieuwe verhoogde prijs. Moest toen toch ff slikken. We nemen ook menu 1 en stijging is geloof ik 6 eur per persoon, dus als je 180 genodigden hebt, kom je zoals ik dus makkelijk aan 1000Eur verschil.

Tot nu toe ben ik niet echt tevreden over de service, maar te laat om nog van feestzaal te veranderen. Als ik iets vraag via mail, nooit reactie en als ik bel, bijna nooit meteen antwoord.
Ben nochtans helemaal niet een helse bruid,lol
grtjs

laetitia
24-9-2011
 Meld misbruik26-4-2011 8:42:41

Hey,

Via mail negeren ze mij steeds weer! En ik moet ook veel bellen eer ik iemand aan de lijn heb. Bij ons is het een prijsstijging van 6,4 euro. Wij hebben ook zo een 180 mensen voor de diner...

Ik ben ook totaal geen gefreakte bruid! Ik ga mij toch niet laten doen. Ik wil een deftig gesprek over die prijsstijging!

Groetjes

An
7-7-2012
 Meld misbruik16-5-2011 20:30:54

Dag Laetitia,
Heb je ondertussen al kunnen onderhandelen over de prijsstijging?
Wij hebben een optie op de Driessent en denken eraan om ons feest daar te houden.
Maar wat je vertelt over die prijsstijging vind ik toch verontrustend...

Groetjes,
An

laetitia
24-9-2011
 Meld misbruik17-5-2011 13:24:08

Hey,

Ik heb de laatste tijd weinig tijd gehad en heb dus nog niet de kans gehad om ze weer te contacteren. Ik had in de tijd alles mondeling gevraagd. Ik zou in jullie plaats schriftelijke bevestiging vragen over de maximum prijsstijging.

Groetjes,
Laetitia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info