Terug naar overzicht
wij hebbern Solemn March,aangezien wij een orkrest hebben is dit ook allemaal instrumentaal en de bruiloftmars van Mendelhson konden ze spijtig genoeg niet spelen.......Mieke13/05/06
Wij kiezen voor "My love is your love" van W. Houston.verder spelen we nog :- laat me nog één keer / Volumie- ik heb je lief / Stef Bos- Verlangen / Natalia & Wim Soutaer- Lopen op het water / Marco & Sita- Kan er niets aan doen / F. Boeijen- zie me graag / Clouseau- The best is yet to come / Novastar (uittrede)groetjesann-sophie09.09.06
Hallo Debra, Wij nemen ALlegria van Cirque du soleil.GroetjesLynn27.05.06
Book of days van Enya, instrumentaal gebracht door mijn toekomstige schoonbroer.Evy26/08/2006
wij nemen the secret wedding van de film braveheart, heel mooi instrumentaal liedje :)Tamara 26/05/2006
She van Alvis Costello als intrede voor bruid...
Elvis Costello dus
hey debramarco borsato & andrea botchelli: because we believethe carpenters: close to youBilly idol: white weddingsofie: i love youclouseau: mooijoe cocker: never tear us apartgrtjsheidi
intredelied is zij van Marco BorsatoVerder hebben we nogThey stood up for love - liveBy your side - SadeNine million Bicycles - Katie Melua's Wonderful - Diana KrallLe toi de moi - Carla BruniDancing in the moonlight - toploaderVeel succesIngvild
hallo,wij hebben Hello van Lionel Richie.Groetjes
Hey Debra,wij hadden als intredelied voor de bruid Voor haar van Gene ThomasgroetjesKathleen
Ook wij hebben 'Zij' van Marco Borsato. Jeroen en Mieke 7-7-2006
Wij hadden: You are van Dolly Parton
intrede: Wim Soutaer met ik hoor bij jouuittrede: The Corrs met At your side
have you ever (really love a woman) van Bryan Adams! mooie liedje...