Terug naar overzicht
Hallo,Heb mijn juwelen gekocht bij "Isis" in Halle(Vl-Brabant). Ze hebben daar veel van bekende ontwerpers, maar ook andere héél mooie juwelen!Ann
Ik heb m'n juweeltjes gekocht in de bruidswinkel waar k m'n kleed gevonden heb.Vond het nog meevallen van prijs, zat aan 79 euro voor halsketting en oorbellen, vond dit nog te doen hoor.veel succes met je zoektocht, groetjesTamara26/05/2006
Hey,ik heb onlangs geleerd zelf een mooi juweeltje te maken. Het is een halsketting met parels op drie gekrulde draden. Het lijkt misschien vreemd als je dat hier zo leest, maar het is eigenlijk wel heel mooi.Als het je interesseert kan ik altijd een fotootje doorsturen. Het is iets dat je voor niet al te veel geld zelf kunt maken, als het past bij de stijl van je kleed natuurlijk...Groetjes,Lieve
Ik heb gekozen voor juwelen van Swarovski. Ze zijn wel duurder, maar ik kan ze achteraf ook nog dragen... Je kan al hun juwelen en de prijs bekijken op de site. (Gewoon Swarovski intikken bij Google)Katrien10 juni 2006
Ik ben bij het elfenatelier in Leuven geweest. Hier hebben ze voor mij oorbellen en een ketting gemaakt inhet soort parels,... dat ik gekozen heb. Zeer mooi resultaat, al zeg ik het zelf :)
Hey,Ik koop geen juwelen. Ik draag een ketting en oorbellen die ik van mijn vriend gekregen heb. Wit gouden ketting strak aan de hals met briljantjes in het midden. De oorbellen zijn wit goud (blinkend afwisselend met mat). Zo heb ik iets aan van mijn vriend.
Hallo!Bedankt voor al jullie tips!Ann, ik ben zeker van plan om eens bij Isis te gaan kijken!Lieve, je mag me altijd een foto doorsturen op: fietje_t@hotmail.comEn ik ben ook al eens bij Elfenatelierf in Leuven geweest, maar ik wist niet dat ze zelf ook juwelen maken op aanvraag. Heb je alles zelf mogen kiezen? groetjesSofie14.08.06
Hallo,Ik weet niet wat voor iets je zoekt maar kijk eens op http://www.loessieraden.nl daar heb ik mijn sierraad gekocht, ze verzend ook naar Belgie en heeft veel soorten in verschillende prijsklasse.Groetjes Mireille1 sept 2006