Terug naar overzicht
Wij hebben gekozen voor Salons Caipirinha! ;-) Ervaringen met deze zaal kan ik je spijtig genoeg dus nog niet bezorgen maar wij hadden er allesinds een supergoed gevoel bij ;-). Pauwkenshof ken ik niet, dus daar kan ik niet echt iets over zeggen :-). Je bent er trouwens zeker niet te vroeg bij hoor, bij ons ligt de zaal al vast van vorig jaar oktober, dus ;-). Groetjes!
Hey, Wij hebben ook voor Salons Caipirinha gekozen. Na heel wat zalen te hebben bezocht,vonden we dit toch wel het beste. Mooi terras,vriendelijke uitbaters,... Ik vind ook niet dat je te vroeg bent hoor om een zaal te zoeken. Onze zaal ligt nu een goede maand vast en er waren maar 2 zaterdagen meer vrij in juli. (Nu dus nog 1) Ze hadden toch al wat reservaties op de boek staan. Veel succes met de zoektocht
Hey Hey, ik ken het Pauwkenshof omdat we daar al verschillende evenementen gehad hebben met mijn werk. Eten is altijd super lekker en verzorgd! Wij zijn daar ook gaan horen voor onze trouw maar omdat het toch net iets te ver was van huis en omdat ze nogal snel extra's beginnen aanrekenen (vanaf 12u kelners extra betalen, extra betalen voor stoelhoezen, forfait liep niet zo lang als in andere zalen) hebben we niet gekozen voor Pauwkenshof. Nog veel succes met de zoektocht!
hey, ook wij kozen voor salons caipirinha.wij hebben 1 van de andere zaterdag van juli 2012 ;-) mijn zus haar trouwfeest was daar ook vorig jaar.en ik moet zeggen, top!!perfecte bediening, heel lekker eten, je zit niet dicht opeen,redelijk ruime dansvloer, strikt qua uren,...ik heb er een zeer goed gevoel bij gehad. en had een zalige avond op het feest van mijn zus. succes met je zoektocht maar wacht niet te lang...