Terug naar overzicht
ik moet al om 6uur bij mn kapper zijn... Vind het toch wel héél vroeg, maar kom... T kan maar in orde zijn zeker...mss eens door vragen? groetjes
Misschien wil ze wel een uitzondering maken zodat jullie de vooropgestelde planning kunnen volgen. Het zou jammer zijn dat je je dag al met stress moet beginnen! Wij trouwen zelf in de namiddag. Mijn kapster komt om 9u30 naar mij thuis. Groetjes
Misschien maakt ze inderdaad een uitzondering voor jou? Ik heb mijn haar laten doen door een kapster aan huis, rond half 7 (ik trouwde om 11u). @Liesbeth: Dan hoef je je geen zorgen te maken als het iets langer duurt he :-) Groetjes
Ik ga naar de kapper... mijn verloofde komt me om 9u00 afhalen. Mijn afspraak bij de kapper is om 6u00... en dat was voor haar geen probleem. Misschien toch eens vragen? Veel succes...
Ik zou het vragen en als ze moeilijk doen, kapster aan huis zoeken!
Mijn kapster begint normaal gezien pas om half 8, maar wou een uitzondering maken en ik ga om 7 uur. Ze stelde dit zelf voor, misschien kan je het vragen? Mijn toekomstige komt om 10 uur...
Ik heb 4 mei een proef bij een kapper waar ik nog nooit ben geweest. Ik heb eigenlijk geen vaste kapper en moest dus op zoek naar een kapper die wat ervaring had met opsteekwerk enzo. Ik ben eens benieuwd. Normaal gaat zij op zaterdag open om 7u maar aan telefoon zei ze dat indien eht nodig is ze zeker vroeger wil starten. De suite komt om 9u naar hier, mijn verloofde om 9u15 want we trouwen al om 10u. Zal dus drukke ochtend worden. Ik zou het ook even vragen aan kapper of ze niet vroeger wil starten.... en anders misschien toch even rondkijken voor andere kapper???? Het is uw dag en je moet hierop stralen, maar om dan al vanaf dat je uit je bed komt te stressen om de tijdsplanning... Veel succes!
Onze kapster ging normaal gezien ook maar om 8u open, maar voor een bruidje maakt ze graag een uitzondering! Dus gewoon eens vragen: een 'nee' heb je sowieso, een 'ja' kan je krijgen! ;-)
Bij mij zal het pas rond 10.00 uur zijn en om 10.45 uur make-up!! Dus een iet wat relax ochtend hoop ik
Kim, vraag het gewoon! en anders iemand aan huis laten komen. Ik doe het alvast zo, anders ga ik te veel stressen hoor als ik nog moet rijden enzo, nee danku. Mijn visagiste&hairstyliste komt gewoon tot bij mij en ze zal me goed verwennen :D hihihi! Ik kijk er zo naar uit!!!!