Terug naar overzicht
de stay ups bij C&A zijn goedkoop en goed!! ik ken er verschillende dieze reeds hebben gebruikt.
Merk? Of is er maar 1? Maar dat is altijd zo lastig eh, dat zit verpakt en je kan dat niet passen en ik slaag er altijd in om toch een verkeerde maat te nemen ..
@ kim ga je kousen aandoen? ik denk ik niet... weet het niet zo goed x
Veritas: merk Falke (kleur Brasil raadden ze aan, die zie je bijna niet als je ze aan hebt)ik heb wel geen stay ups; en neem altijd een maatje (of 2) groter dan mijn gewone kledingmaat groetjesJoyce
Ik heb mijn stay-ups in de bruidswinkel gekocht. Ze kostten me wel 20 euro maar ze zitten wel goed!
Claudia, en welke winkel was dat dan? :)Natasja, ik weet het nog niet goed maar 'k zou er toch wel graag eens passen .. De schoenwinkel raadde mij wel aan om het te doen en mijn voeten zwellen wel nogal snel naar de avond toe en 'k vrees dat mijn schoenen anders wel eens pijn kunnen gaan doen ..
Ik heb schoenen in de winkel gekocht waar ik ook men kleed ben gaan halen. zij raadde me af om iets sok aan te doen. welk materiaal zijn je schoenen? x
Ik heb mijn stay-up's gekocht bij Marcro (Deurne) van het merk Redpoint. Ze zijn niet duur (7 EUR per paar dacht ik) en hebben en fijn uitzicht zodat je bijna niet ziet dat je ze draagt.
Beste merk kousen is Wolford. Iets duurder maar ze houden heel goed. Ik heb bakken vol met Wolford kousen die al jaren oud zijn dus dan is het die 16 a 25 euro wel waard lijkt me zo! In de betere zaken te verkrijgen en zeker in Antwerpen! Succes
Volledig akkoord met Ann, ik geef ook liever wat meer want de Wolfords daar komt er zelden een ladder in.
Ik heb mijn stay-ups gekocht bij Lilian Claes in Herentals. Ik heb juist even gekeken en ze zijn van het merk Poirier.
Ook de - goedkopere - stay-ups van Dim zijn heel goed! Maar op mijn trouwdag droeg ik ook geen kousen! Véél te warm onder die lange rok!
Veritas.. falke.. Brasil bruin. Kosten 16 euro als ik me niet vergis. Echt heel gemakkelijk die stay-ups. Ik koop voortaan enkel nog stay-ups ipv die "kousenbroeken".. blijft zeer goed zitten en je hebt geen extra "rollekes" door
Dragen jullie echt allemaal kousen op jullie trouwfeest? Ik dacht gewoon met blote benen te gaan. Of ben ik nu mis?