Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afvallen

22-4-2011 13:44:02
nog 13 dagen en het is zover :-

maar ik moet 3 kilo afvallen tegen volgende week donderdag...

Tips ?
Buiten gezond eten,want dat weet ik wel.

natasja
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 24 | Gelezen: 1226

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik22-4-2011 13:47:48

Het Dukan dieet volgen (5 dagen aanvalsfase)? Even zoeken op google en je hoeft zelfs dat boek niet te kopen!

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik22-4-2011 13:49:46

Hoi Natasja,

zelf ben ik bezig met het proteïnedieet. Dat houdt in dat ik geen koolhydraten mag eten (geen pasta, rijst, aardappelen,...). Ik mag ook geen fruit eten in deze fase (bevatten ook suikers). Wat ik wel eet is veel verse soep en groeten, heel veel water drinken. Vlees en vis mag ik nu in fase 2 wel eten, maar magere soorten en maar 100 gram. In de eerste fase (de strengste fase) mocht ik geen vlees of vis eten. Ik kreeg toen wel maaltijdvervangers (bevat proteïne - zodat ik gewicht verlies, maar geen spieren). Maar ik denk als je even doorbijt en heel veel groenten eet, het wel zal lukken. Met dit dieet verlies ik ongeveer 1 kg per week. Ben anderhalve maand bezig en 5 kilo kwijt. 

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik22-4-2011 14:00:57

3 kg afvallen om een kleine week?!
Dat is denk ik niet haalbaar en ook niet echt gezond denk ik...

Tamara
24-6-2011
 Meld misbruik22-4-2011 14:03:48

nee dat denk ik ook niet... idd het dukan dieet heeft wel een afvalfase waar je snel kilo's kwijt geraakt maar 3 is wel heel veel e :) beetje laat begonnen denk ik... als ik ziek ben en ik kan niets eten, dan val ik 3kilo af, dus mss ff nix meer eten? :D slechte raad! en dan is het toch maar vocht wat je verliest...

Melodie
4-6-2011
 Meld misbruik22-4-2011 14:08:28

Oei, ik had niet gezien dat het op een week moest, ik dacht dat je 13 dagen de tijd had (iets te snel gelezen). Da's idd al wat moeilijker ... toch succes ermee ;-)

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik22-4-2011 14:59:03

3 kilo is veel, maar misschien is een kilo of anderhalve kilo wel te doen! Gezond eten, lekkere slaatjes met dit weer, veel water drinken en een paar keer gaan sporten. Ik jog veel en dat helpt wel voor mij! Waarom moet je eigenlijk 3 kilo op een week kwijt?

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik22-4-2011 15:12:51

Volgens mij is 3 kg afvallen op een week onmogelijk gezond en aan te raden.
Beter een beetje afvallenen gezonder dan veel en er uiteindiljk ziek van te worden of 2 keer zoveel bij te komen.

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik22-4-2011 15:21:21

Ah oei ik had precies ook verkeerd gelezen, ik had ook gewoon 13 dagen gelezen en te snel gereageerd! Op zo weinig tijd denk ik niet dat het zal lukken om 3 kilo af te vallen meid, maar je kan proberen. Het is wel niet echt gezond.

sanne
23-7-2011
 Meld misbruik22-4-2011 16:17:08

Het is inderdaad niet zo heel gezong om in een week tijd teveel af te vallen, maar wel mogelijk. en ik begrijp best dat je er voor je speciale dag op en top wilt uitzien.
Je kan hiervoor het soepdieet volgen, je moet dit wel een hele week doen, dus best meteen mee beginnen als je het wilt proberen. je kan tot 5kg in een week afvallen, niet echt gezond en niet aan te raden om een langere termijn te doen, maar voor 1 keertje voor je grote dag kan het wel eens denk ik :)

Veel succes ermee.

groetjes

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik22-4-2011 16:26:50

waarom nog 3 kilo afvallen binnen de week? dat ga je echt niet zien hoor want dat is niet eens één maat!

gewoon genieten van wie je bent.......

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik22-4-2011 17:03:07

En zeker opletten dat je op je grote dag voldoende ijzer en suikers en zo binnen hebt. Want als je je dag met een lage suiker en ijzerspiegel moet beginnen en misschien wel zo'n weer als vandaag, dan heb je kans dat je flauwvalt. (bij mij zou dat toch zo zijn)
Goed opletten, dat je vooral fit en gezond bent op je dag, zodat je er volop van kan genieten!

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik22-4-2011 17:05:16

Hey iedereen,

Ff rechtzetten ik had een maand a 3 weken op voorhand te horen gekregen dat ik eigenlijk 3 kilo moet vermageren voor men kleed.
Ik zou eigenlijk 10 kilo moeten vermageren...
Maar ik ben absoluut geen goede dieeter...
En ik belde vandaag met de winkel van men kleed en ze vroegen of ik al afgevallen was...
Niet dus...

Ben beetje aan het panikeren

Jenny
24-9-2011
 Meld misbruik22-4-2011 18:34:50

Hey Natasja,

Geen koolhydraten meer eten. Als je dat een weekje volhoudt, dan garandeer ik je resultaat. Tis niet gemakklijk, hoor. De eerste 2 tot 3 dagen zeker niet, daarna gaat het gemakkelijker omdat je lichaam afgekickt is. Je kan dat best doen in combinatie met het eten van zaden (bvb zonnebloempitten bij n salade) en wat noten (maar niet alle noten zijn goed!). Die zijn heel voedzaam en verminderen de drang naar zoetigheid.

Veel succes alvast!
x

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik22-4-2011 19:49:21

bij mij ook nog 13 dagen op de teller...

maar mag ik vragen waarom je winkel je kleed dan eigenlijk te klein of te krab maakt, zo ben je bijna verplicht om te vermageren, terwijl je op die dag gewoon moet zijn, wie je bent, zonder zorgen dat je kleed gaat springen bij wijze van springen... of heb je dat gevraagd, want in dat geval ben je beetje laat begonnen ja..

maar gewoon veel water drinken, veel fruit, veel groenten, niet snoepen, geen extra sausen, geen frituureten.. en dan moet dat denk ik wel lukken..

succes...

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik22-4-2011 19:51:40

@ rafa nee ik heb niets gezegd of gevraagd.
wel dat ik graag zou afvallen...

mona
26-8-2011
 Meld misbruik22-4-2011 21:53:30

Toch raar dat ze in de winkel zeggen dat je 10 kilo moet vermageren, want niet iedereen die aan het vermageren is doet dat op dezelfde manier. De ene verliest vlugger cm en de andere vlugger kilo's.
Ik zou zeggen let nu gewoon op dat je niet teveel suikers inneemt en jaag je er niet in op (want dat doet ook niet goed aan de cm) en ga je kleed nu nog een x passen voor je het mag afhalen. Dan weet je al iets meer.

Sterkte en groetjes

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik22-4-2011 21:59:43

@ mona: denk dat je het verkeerd gelezen hebt. ik wil 10 kilo vermageren,winkel heeft gezegd dat ik 3 kilo moet vermageren.
ik heb mijn laatste pas 28 april. ik trouw 06 mei
x

mona
26-8-2011
 Meld misbruik22-4-2011 22:53:31

Sorrij Natasja , maar probeer je er vooral niet in op te jagen. Doe gewoon verder je best en het komt wel in orde.
Dikke knuf van mij dan ben je messchien een cm kwijt, neen sorry grapje.
Ik duim wel voor je xx

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik22-4-2011 22:56:03

@ mona: hahah dank je wel

tiffanie
28-7-2012
 Meld misbruik22-4-2011 23:45:04

Amai, raar dat dit moet van de winkel die 3kg, dan is je kleed niet de juiste maat?!
Ik ben 1m73 en weeg meestal rond de 78 kg en wil voor de trouw zeker nog wat afvallen!
Bij mij is het echt niet moeilijk om 3kg in een week af te vallen, tenminste als ik goed naar de wc kan! (hihi!)
Ik heb van nature een heel slechte stoelgang, niet normaal, en kan soms waar wekelijks gaan en als ik dan dagelijks kan vliegen de kilo's eraf.

Dus gezond eten, veel water drinken, wat sporten en vaak naar het toilet gaan is de boodschap! :D

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik23-4-2011 7:16:22

@ tiffanie: idd nu begin ik me een beetje zorgen te maken of ze idd niet de juiste maat van kleed hebben voor me

:(

Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik23-4-2011 15:51:42

amai raar verhaal
Ik ben ook benieuwd. Mijn kleed moet ik op 18 mei gaan halen. Maar omdat het in Nederland is, en ze me niet nodeloos willen laten rijden, heb ik mijn laatste pasbeurt in august gehad :-).

Ze konden als ik afgevallen was of bijgekomen was wel nog een snelle retouche doen. Dan moest ik het een week later gaan halen.

Ik ben ondertussen nog altijd op hetzelfde gewicht. Allé dat denk ik toch. Dat varieert. Dus ben benieuwd of ik erin ga geraken dan.

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik23-4-2011 18:26:34

vind het ook raar dat je 3 kg moet afvallen van de winkel... Is het kleed dan te klein gemaakt ofzo? Ik zelf ben ook een héél slechte dieet-mens :) maar ik ga wel 4 keer in de week gaan fitnessen, cardio en kracht training. Ik slank maar heel langzaam af, maar vind dit niet erg, de vorige keer dat ik een dieet gevolgd heb kreeg ik niercrisissen! Dus, op een korte tijd vermageren is echt niet gezond... Vooral voor jezelf zorgen én je goed voelen in je vel...
groetjes

lando
26-8-2011
 Meld misbruik3-5-2011 0:51:07

beetje laat meschien, maar met modifast dieet ben ik 7 kg op 2 weken afgevallen.
niet echt gezond maar het is dan ook een crach dieet. (ik moest dit dieet doen om mijn lever te ontvetten voor een operatie)

grtz jessy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info