TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hanne
21-4-2012
|
22-4-2011 17:13:13
Hey Patricia,
Wij trouwen ook op 02/06/2012, hier een beetje hetzelfde verhaal! Zijn volop een feestzaal aan het zoeken maar eigenlijk zou ik niks liever willen dan al een kleed te gaan zoeken en al die kleine "prullen" bij elkaar zoeken en knutselen aan uitnodigingen en bedankjes enz... Maar inderdaad veel te vroeg hé!! Ik schrijf wel heel veel ideetjes op zodat ik er later mee aan de slag kan en dat ik niks vergeet!!
Veel succes nog met het wqchten ;-)
Hanne.
|
|
Jessica
7-7-2012
|
22-4-2011 17:33:52
Hey
Ook ik heb daar last van, en bovendien als ik dan al aan het rondkijken ben voor bepaalde dingen, krijg ik vaak de opmerking, ja maar je gaat daar nu toch nog niet naar kijken, het is nog zolang...
grrrr:-)
|
|
Sarah
1-6-2012
|
22-4-2011 19:24:51
Heykes,
Ik trouw ongeveer even vroeg of laat...Maar ben toch al op jurken jacht. Waarom wachten, tenzij je er belang aan hecht van welk jaar je jurk is. Door de winkels die ik nu al gedaan heb ik ook al een idee waar ik hem wel en niet wil kopen. Ah ik plan graag alles op voorhand. Voorlopig ligt nu de feestzaal en de visagiste en kapper vast die aan huis komt en de fotograaf en ceremoniemeester wordt de komende maand beslist.
groetjes
|
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
22-4-2011 23:31:06
Hallo,
Ik herken dit gevoel helemaal! Ik kan niet wachten met alle voorbereidingen! Ik zou al klaar kunnen zijn tegen juli dit jaar, maar helaas tzal nog 365 dagen langer duren.
Ik heb mn kleed wel al... Mn mama had een afspraak gemaakt in 2 bruidswinkels om eens vrijblijvend te gaan kijken en luisteren, aangezien zij het kleed betaalt en ze wou weten wat ze moest vrijmaken van budget.
En bonk erop
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
22-4-2011 23:32:27
oei bericht ontbreekt ...
(zoveelste keer)
En bonk erop, het 2de kleed dat ik paste was het gewoon!
Ik schaamde me een beetje over het feit dat ik nu al mn kleed kocht... Maar de verkoopster stelde me gerust en zei dat dit vaker gebeurt!
Ze heeft zelfs al vaak meegemaakt dat een meisje haar droomjurk in de etalage zag en die gwn ging kopen in haar maat, zonder een partner te hebben, haha! :D
Maar wees gerust, onze tijd komt nog... ;-) JOEPI!
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
23-4-2011 13:35:18
Hey Patricia! Hier vantzelfde hoor! (en ik trouw dan nog iets vroeger dan jou! :-)). Wij hebben de grote dingen (zaal /DJ/ceremoniemeester/videograaf/kerk/gemeentehuis/fotograaf) al vastleggen en zijn nu aan het uitzien naar een leuke trouwauto (tips zijn altijd welkom! :-)). Ik ga in augustus zien voor een trouwkleed + ergens van de zomer voor onze ringen. Uitnodigingen + kleine prullen zal voor in het najaar zijn. Ik heb wel al heel wat lijstjes gemaakt, een kaft met allerlei ideetjes, teksten voor misboekjes, leuke liedjes, ... --> Als je iets kunt gebruiken, let me know! Tegen dat ik me met de andere bezig ga houden, ga ik (hopelijk!) al een goed gedacht hebben wat ik wel en vooral niet wil... Nog veel succes! xxxx
|
|
annalisa
27-4-2012
|
23-4-2011 17:22:20
eiii Dames ,
wij trouwen op 27 April in het gemeentehuis en dan in agustus in italia Voor de kerk ,
het wordt maar drukker ,
de grootste dinges zijn her ook al klaar feestzaal , fotograaf , auto , voor de ringen gaan we binne kort is kijken .
hebben jullie leuke site ofzo voo uitnodigingen ik moet ze in 2 talen maken .
|
|
Caroline
23-6-2012
|
24-4-2011 23:08:42
Ook hier een ongeduldig bruidje! Ik moet eigenlijk ook nog wachten maar ben toch al eens gaan kijken bij ava voor uitnodigingen en bedankjes en denk van rond juni al eens wat kleedjes te gaan passen. Rondkijken en ideetjes opdoen kan geen kwaad hé héhé :)
|
|
Lies
18-8-2012
|
25-4-2011 14:27:56
Bij ons duurt het dan nog even langer... Maar ik hou mijn lieve schat intussen wel bezig met veel foto's en ideetjes van andere mensen... En alles gaat in de map of het schriftje... tegen het moment dat ik wel alles kan beginnen knutselen en plannen.
|
|
Jedidja
12-5-2012
|
26-4-2011 15:46:25
Ik moet ook nog zo lang wachten.. eerlijk gezegd heeft hij het me pas 2 weken geleden gevraagd, dus echt veel hebben we nog niet kunnen doen. maar als ik alles zo lees en bekijk heb ik er al enorm veel zin in! jurk passen hoop ik in het najaar te doen, maar ik heb ook al wel een idee hoor! :) maar de zaal zoeken en vast leggen vindt ik enorm moeilijk, zeker omdat we zelf voor eht eten willen zorgen (nuja, een groep vrienden van me wil dat doen..) iemand ideeen?
|
|
Delphine
21-4-2012
|
27-4-2011 21:42:43
Ik trouw eind april 2012. En zo een opluchting dat ik deze reacties hier lees, want ik dacht echt dat ik zwaar aant overdrijven was :p. Ik ben ook dolenthousiast en wil snel nu alles regelen, maar heb al meermaals op mijn rem moeten staan :D. Ik heb de feestzaal al geregeld en wacht nu nog een tweetal weekjes voor ik begin uit te kijken naar een dj/fotograaf/ceremoniemeester/vervoer, ... Toch kon ik het niet laten om vandaag in de AVA eens (uitgebreid) de voorbeeld uitnodigingen te gaan bekijken. En moest mijn mama niet weigeren om nu al mee te gaan, ik was al gaan kijken voor een jurk ook :p. Toch echt grappig eigenlijk, wat zo'n huwelijksaanzoek met een mens (lees: vrouw) kan doen :D Groetjes!
|
|
Patricia
2-6-2012
|
28-4-2011 11:40:47
Dames allemaal,
Het doet me ook ontzettend veel plezier te lezen dat we allemaal dezelfde zijn :-D!
Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties, en ik heb zo de indruk dat we plots allemaal gerustgesteld zijn, en dus lekker gaan voortdoen zoals we bezig zijn .
Groetjes en succes aan iedereen met de voorbereidingen.
Patricia
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|