Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouw 15 juli, wanneer best uitnodigingen versturen?

19-4-2006 18:37:10
Dag bruidjes,

Wij trouwen op 15 juli en nu vroeg ik me af wanneer we best de uitnodigingen versturen. Had zelf gedacht eind mei, maar omdat het in het verlof is worden ze gewoonlijk 8 weken op voorhand verstuurd. Maar dat lijkt voor mij dan zo lang op voorhand en als ik hier dan al zo gelezen heb van andere koppeltjes die uit ondervinding vonden dat de mensen het dan omnenduur vergeten, begin ik nu te twijfelen.

Wat raden jullie aan?

groetjes
sofie
15 07 2006

22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 353

22-7-2006
 Meld misbruik19-4-2006 18:51:22

Dag Sofie,

Zelf trouw ik een weekje later dan jullie, bij ons valt dat midden in het bouwverlof, waardoor een heleboel mensen vrijaf hebben en eventueel op reis kunnen zijn.
Daarom wil ik er toch niet te lang mee wachten om de kaarten op te sturen. Uiteindelijk zal die datum dan wel bij de mensen genoteerd worden om niet te vergeten. Heb meer schrik dat ik te lang zou wachten om ze op te sturen en zo heel wat mensen niet aanwezig kunnen zijn.

Sofie
22-07-06

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik19-4-2006 19:12:13

ik wou net hetzelde zeggen,
normaal is dat 6 wkeen op voorhand, maar met die verlof zou ik toch 8 weken rekenen, dus dat zou 15 mei zijn

Mieke
13/05/06

Astrid
15-7-2006
 Meld misbruik19-4-2006 19:39:54

Hallo,

wij trouwen ook 15 juli en wij zijn van plan onze uitnodigingen eind mei te versturen. De meeste mensen die mogen komen weten dit toch al en houden hier dus zoiezo rekening mee. Ik zet er wel op dat ze gelijk hoe moeten verwittigen zowel als ze komen dan als ze niet komen.

Astrid.

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik20-4-2006 9:50:16

Hoi,

Ik zou toch ook een 8 tal weken op voorhand ze versturen hoor! Om maar een beetje zeker te zijn aangezien dit idd midden in het verlof valt!

Grtz Debra!

P.S wij trouwen op 11/08 en gaan de uitnodigingen begin juni versturen!

sarah
15-7-2006
 Meld misbruik20-4-2006 16:43:13

hoi,
wij trouwen ook die dag en zijn nu bezig met de ontwerpen.volgende week worden de kaartjes gedrukt.Wij gaan ze half mei versturen.Want we worden er telkens op gewezen dat we al zo lang wachten!?
groetjes saar
15/07/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...