Terug naar overzicht
Dag Sofie,Zelf trouw ik een weekje later dan jullie, bij ons valt dat midden in het bouwverlof, waardoor een heleboel mensen vrijaf hebben en eventueel op reis kunnen zijn.Daarom wil ik er toch niet te lang mee wachten om de kaarten op te sturen. Uiteindelijk zal die datum dan wel bij de mensen genoteerd worden om niet te vergeten. Heb meer schrik dat ik te lang zou wachten om ze op te sturen en zo heel wat mensen niet aanwezig kunnen zijn.Sofie22-07-06
ik wou net hetzelde zeggen,normaal is dat 6 wkeen op voorhand, maar met die verlof zou ik toch 8 weken rekenen, dus dat zou 15 mei zijnMieke13/05/06
Hallo,wij trouwen ook 15 juli en wij zijn van plan onze uitnodigingen eind mei te versturen. De meeste mensen die mogen komen weten dit toch al en houden hier dus zoiezo rekening mee. Ik zet er wel op dat ze gelijk hoe moeten verwittigen zowel als ze komen dan als ze niet komen.Astrid.
Hoi,Ik zou toch ook een 8 tal weken op voorhand ze versturen hoor! Om maar een beetje zeker te zijn aangezien dit idd midden in het verlof valt!Grtz Debra! P.S wij trouwen op 11/08 en gaan de uitnodigingen begin juni versturen!
hoi,wij trouwen ook die dag en zijn nu bezig met de ontwerpen.volgende week worden de kaartjes gedrukt.Wij gaan ze half mei versturen.Want we worden er telkens op gewezen dat we al zo lang wachten!?groetjes saar15/07/06