Terug naar overzicht
Ik heb een kleedje van Pronovias en ik heb over 3 weken mijn eerste pas! Spannend hé!Bij mij is het model Albeniz.
Ik heb een kleed van Pronovias, Flash. Heb woensdag mijn eerste pas gehad en ik vind het nog steeds een mooi kleed maar het blijft raar om mezelf in zo een kleed te zien :-)
Ik heb een kleedje van La Sposa.
Hier een kleedje van Raimon Bundo.
ook een kleedje van pronovias! en heb net gezien dat er al een deel van decollectie 2012 al online staat... Maar ik vind mijn eigen kleedje nog altijd mooier. Pwew
Leuk, nog andere 'Spaanse' bruidjes @Claudia: inderdaad, superspannend!Maar oh zo tof!Ik heb mijn eerste en tweede pas al achter de rug, nu is het wachten tot 11 juni...Ik wou dat het al zo ver was!Heel mooi kleedje heb je gekozen, tijdloos elegant vind ik! @Lien: Waw, Raimon Bundo, ik wist niet dat dit merk in België verkrijgbaar was. Supermooie collectie!
Mijn kleedje is ook een Pronovias, model Grecia! Ben juist eens gaan piepen naar de collectie van 2012, maar ik vind mijn kleedje ook nog steeds mooier, al slaat de twijfel soms toch toe... Iiiiieee, kan niet wachten tot de eerste pas! Groetjes
Hoi! Mijn is ook Spaans. Van atelier diagonal. Ik heb wel wat aanpassingen laten doen eraan.Er was een laag stof bij die ik niet mooi vond. Dus die is eruit gehaald.
mijn is van La Sposa! en ik ben er supercontent van!
Ik heb een Rosa Clara en ik ben dolgelukkig ook heel vriendelijke verkoopster, luistert goed, geduldig en hele propere winkel.