Terug naar overzicht
Hoi Annelies, Proficiat met je zwangerschap! Ik heb hier nog geen ervaring mee, maar misschien kunnen ze je in de winkel verder helpen? Ga misschien nu al eens langs om dit te bespreken? Groetjes en geniet van je baby!Filipa
Ik zou ook contact opnemen met de winkel! En zo snel mogelijk! Stel dat ze jouw kleed niet kunnen aanpassen, kan het wel zijn dat je ze toch moet nemen, eenmaal er aanpassingen zijn gebeurd! Bellen of langs gaan is dus de boodschap!
hey proficiat! bij mij in de winkel hebben ze bij de pasbeurt cm extra gerekend voor tegen de trouw.
Hey meid! Allereerst proficiat met je zwangerschap! Ik ben ondertussen 18 weekjes zwanger en trouw op 4/06/11, tegen die tijd zal ik dus ongeveer 25 weekjes zijn. Toen ik wist dat ik zwanger was, ben ik eigenlijk onmiddellijk naar de winkel geweest en heb daar mijn goed nieuws verteld. Mijn kleed bestaat wel uit 2 stukken. Ze heeft mij verzekerd dat het geen probleem was, dat ik enkel niet te vroeg voor de eerste pas moest gaan omdat ik toch nog een beetje zou verdikken Ze vertelde me ook dat als er iets me te klein zou zijn ondertussen, dat ze dan ipv de ritssluiting achteraan, ze er een mooie rijg van zou maken. Gevolg is dus dat ik nu 30 april mag gaan voor de eerste pas beurt. Heel erg spannend! Ik zou dus ook gewoon even naar de winkel gaan en je goede nieuws gaan vertellen!
Bedankt voor jullie reacties!!!