Terug naar overzicht
Hey, Ik ben er al 2 keer geweest. De laatste keer was in oktober. De feest op zich was fijn,juist het eten was veel te weinig. Mijn vriend zijn familie zijn allemaal grote eters en die hadden echt niet genoeg. Het was wel heel lekker. Ook de receptie was binnen door het slechte weer en dan sta je in de zaal tussen de tafels,dat vonden wij ook een erg minpunt.
Wij zijn daar ook gaan kijken maar waren niet tevreden over de manier hoe ze ons de 'zaal' toonden. Ze konden ons gelijk niet snel genoeg buiten hebben. We zijn amper een half uurtje binnen geweest (gesprek en rondleiding en al). Ook gingen zij ons een offerte bezorgen aangezien ze niet met vaste prijzen werken. Tot op vandaag zijn we nog aan het wachten op de offerte Ik zou je eigen voorkeur niet laten afhangen van de mening van anderen, zeker niet als er maar enkele negatieve commentaren zijn (want iedereen heeft een andere smaak), maar hou er toch een beetje rekening mee. Weeg de positieve commentaren eens af met de negatieve want de zaal is een van de belangrijkste keuzes die je zal moeten maken. Groetjes en succes
wij geven ons huwelijksfeest daar op 18/06/11altijd zeer vriendelijk ontvangen, reeds verschillende keren contact gehad voor vragen naar hen toe. Nooit een probleem geweest...In onze vriendenkring zijn er ook al 2 feesten geweest...waren super....dus ik heb nog niets slechts gehoord over kasteel....