Terug naar overzicht
Italië. Ik denk dat je qua cultuur niet beter zit
Portugal (Lissabon, maar vooral ook Porto). Natuur, cultuur, warm, lekker (en goedkoop) eten...
Wij gaan naar zuid-frankrijk midden september.Nice, Cannes, Saint-Tropez,... vanalles wat :)
Rhodos. Zon, zee, strand en veel dorpjes, die de moeite waard zijn om te bezoeken. 2 jaar geleden geweest eind september en toen was het nog 29 graden.
Landen : Italië, Portugal, Griekenland Steden (niet op lang hehe): Venetië, Lissabon, Barcelona, Rome, Athene,...
Wij gaan een rondreis met de auto door het zuiden van Spanje doen: een afwisselende combinatie van enkele steden en strand!
Hoi! We hadden eerst een reis naar Mauritius in gedachten. Omdat daar de bruid praktisch gratis mag. Maar doordat we een huis gekocht hebben, en ons feest meer kost als we dachten, hebben we nu een reis binnen europa geboekt. We gaan van 18 juli tot 1 augustus naar Madeira.We hebben een hotel met watersporten gekozen. En in ons verblijf zit ook een huurauto voor 2 weken in.Het was echt een super meevaller qua prijs. groetjes, Sofie
Wij zijn net terug van Madeira en het is echt een aanrader!! Echt de moeite... Maar wel vooral natuur ipv cultuur.. Maar cultuur heb je overal niet waar? :)
Cyprus ? En inderdaad, ook Madeira : prachtig qua natuur !
mss Slovenie? prachtige natuur, ...wij gaan niet op huwelijksreis, wij vertrekken over 5 weken al naar Kreta, en in augustus weer op reis vinden we een beetje te veel van het goeie :) groetjes
Wij gaan naar Cyprus en ik kijk er echt al naar uit!!
wij zijn van vorige week terug van tenerife. Daar is het wel altijd lekker weer....
Hoi, Wij gaan in september naar Tenerife op huwelijksreis, 2 weken met huurauto, viel wel mee van prijs. Wij houden dan wel vooral van de natuur.Groetjes en succes met de zoektocht.
Zuid Spanje, Egypte, Griekenland, Turkije zijn in mijn ogen zeker landen met een hoog cultuurgehalte die ook te combineren zijn met rust. Groetjes Samira