Terug naar overzicht
Omdat een flesje hem niet zo bekoord, brengen jullie maar iets mee van een andere soort. Misschien redelijk kinderlijk, zo'n rijmpje, maar ik heb dit al eens op een kaartje zien staan...
Drank zal er zijn à volonté, denk je aan een geschenkje, breng dan misschien best iets anders mee? Voor een man brengen ze idd meestal drank mee... Had onlangs een verjaardagsfeestje voor mijn man zijn 30ste verjaardag en nu staan wij hier met hopen wijn en cava... Net nu de cava die we kregen bij ons huwelijk eindelijk op was... :p
wij hebben ook indertijd een verrassingsfeest gegeven voor mijn papa, en hadden op de uitnodiging vermeld dat wij met iedereen gingen samen leggen voor een skireis. zo hadden bijna alle mensen een centje over geschreven op een reknr, en hebben we een kadobon gegeven samen met de boeken van het reisburo. Hij was daar super content mee, want zoals uw papa drinkt mij pa niets, en dit was de ideale kado. En wat ben je met al die flessen en bloemen!! veronique
Super bedankt voor jullie reacties!Het is geworden: Omdat een flesje hem niet zo bekoord, brengen jullie maar iets mee van een andere soort. Bedankt!x