Terug naar overzicht
Ik kan je Aude aanraden! Een jong meisje die breeddenkend is! Zelf wou ik geen traditioneel kleed, en dat voelde ze perfect aan! Echt een heel fijne ervaring!!
Ik deel dezelfde mening als Karen ... Aude heeft ook mij super goed geholpen. Het klikte meteen, ze is zeer vlot en luistert naar wat je wel of niet wil. Succes!
Hallo, Ik ben zéér tevreden over Le Chapeau Corner. De verkoopster ken ik niet bij naam (moet dat eens nakijken op mijn bestelbon). Ik zou me niet direct zorgen maken. Ook bij mijn eerste pas is alles prima en héél professioneel verlopen met een andere verkoopster. Véél plezier met kiezen. Ingrid
Ik had Francoise. Ze heeft dit prima gedaan! Ben heel tevreden. We waren met 8 om te gaan kiezen en het was een super leuke dag. Ook bij de eerste pasbeurt (maten nemen en afspelden) was ik zeer tevreden.
Ik had Melissa. Voelde mij direct op mijn gemak bij haar. Zij gaf haar eerlijke mening en zij ging zelf ook kleedjes halen in de stijl dat ik gekozen had, zeer vriendelijk en ben er zeer tevreden van.
Ik was ook heel tevreden over Aude!