Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geen cermoniemeester

19-4-2006 22:17:26
Bruidjes,

We komen juist van bij onze ceremoniemeester om onze dag te bespreken wie, wat, wanneer enzo. En we wisten vorig jaar nog niet of we een ceremoniemeester gingen nemen of niet, toen we het vervoer gingen vastleggen. Maar vanavond komen we te weten dat hij het niet meer kan doen omdat er iemand anders ook op dezelfde dag trouwt als ons waar hij moet zijn.
Kbegin me nu wel zorgen te maken dat ik nu geen ceremoniemeester heb, ook omdat onze bruidskindjes tussen de 1,5 en 4 jaar zijn en zo'n ceremoniemeester zorgt toch voor alles.
Wat denken jullie?

groetjes
sofie
15 07 2006

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 373

Evi
2-9-2006
 Meld misbruik19-4-2006 22:34:59

Hey Sofie,

Wij hebben ook geen "officiële" ceremoniemeester. Wij hebben aan een tante van mij gevraagd ofdat zij die dag als ceremoniemeester wil optreden en alles mee in goede banen wil leiden. Wij gaan vooraf alles eens met haar doornemen (wie, wat, wanneer, ...). Misschien kunnen jullie ook iemand binnen jullie familie- of vriendenkring zoeken die jullie op jullie dag wat bijstaat?

Groetjes
Evi

nathalie
28-7-2006
 Meld misbruik19-4-2006 22:40:14

Hoi

Ook wij hebben geen officiele, wel heb ik mijn beste vriendin gevraagd en zij helpt nu ook al veel met de voorbereidingen en regelt dan die dag ook alle andere dingetjes waar ik dan niet aan hoef te denken!
Groetjes nathalie

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik20-4-2006 7:50:31

Hey Sofie

Ik begrijp je volledig, wij hebben wel een ceremoniemeester genomen en gewoon het feit dat hij er is, zal mij al een pak rustiger maken. Idd hij kan een oogje houden op die kleine ukjes en duizenden andere details regelen.

Ik zou zo zeggen, bel eens rond, je vindt vast en zeker nog wel iemand die vrij is !

Groetjes

Lien
26/05/06

Tina

Meld misbruik20-4-2006 15:03:01

zal niet gemakkelijk zijn om enen te vinden ... vanwaar ben je misschien dat ik jou wat andere kan doorgeven ...

Gr tina

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik20-4-2006 21:24:43

Ik ben van Kalken, dus liefst regio Oost-vlaanderen

bedankt
groetjes
sofie

Viviane

Meld misbruik22-4-2006 13:24:16

Dag Sofie, mag geen probleem zijn een goede ceremoniemeester en weddingplanner moet voor alle vuren komen te staan.Ceremonie Dynastie overal te zien , tel 0494/792640 www.ceremonie-dynastie.com

Viviane

Meld misbruik22-4-2006 13:27:12

Sofie iemand uit de familie nemen is geen goed idee hoor , de mensen zitten meestal op de verkeerde plaats, moet ook meehelpen met fotograaf-pastoor enzzz....Het is geen spelletje een huwelijk. Dynastie Jabbeke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...