Terug naar overzicht
Hey Sofie,Wij hebben ook geen "officiële" ceremoniemeester. Wij hebben aan een tante van mij gevraagd ofdat zij die dag als ceremoniemeester wil optreden en alles mee in goede banen wil leiden. Wij gaan vooraf alles eens met haar doornemen (wie, wat, wanneer, ...). Misschien kunnen jullie ook iemand binnen jullie familie- of vriendenkring zoeken die jullie op jullie dag wat bijstaat?GroetjesEvi
Hoi Ook wij hebben geen officiele, wel heb ik mijn beste vriendin gevraagd en zij helpt nu ook al veel met de voorbereidingen en regelt dan die dag ook alle andere dingetjes waar ik dan niet aan hoef te denken!Groetjes nathalie
Hey SofieIk begrijp je volledig, wij hebben wel een ceremoniemeester genomen en gewoon het feit dat hij er is, zal mij al een pak rustiger maken. Idd hij kan een oogje houden op die kleine ukjes en duizenden andere details regelen. Ik zou zo zeggen, bel eens rond, je vindt vast en zeker nog wel iemand die vrij is ! GroetjesLien26/05/06
zal niet gemakkelijk zijn om enen te vinden ... vanwaar ben je misschien dat ik jou wat andere kan doorgeven ...Gr tina
Ik ben van Kalken, dus liefst regio Oost-vlaanderenbedanktgroetjessofie
Dag Sofie, mag geen probleem zijn een goede ceremoniemeester en weddingplanner moet voor alle vuren komen te staan.Ceremonie Dynastie overal te zien , tel 0494/792640 www.ceremonie-dynastie.com
Sofie iemand uit de familie nemen is geen goed idee hoor , de mensen zitten meestal op de verkeerde plaats, moet ook meehelpen met fotograaf-pastoor enzzz....Het is geen spelletje een huwelijk. Dynastie Jabbeke