Nu Online
Momenteel zijn er 393 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis..Steden te combineren met Rome?

23-4-2011 19:06:47
Hoi hoi! Omdat wij net een huis kochten, kiezen we voor een huwelijksreis richting Italië. Eerst 3 dagen Rome, daarna nog 5 dagen om met een huurauto naar ergens anders te trekken.. Wie heeft er aanraders in de buurt van Rome (andere steden dus) Is bv. Umbrie goed te doen? Ik ben echt nog niet bekend in de streken dus hoop op ervaren Italiaanse vakantiebruidjes

Alvast bedankt!
Veel liefs.

bruidje
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 606

Christa
11-6-2010
 Meld misbruik23-4-2011 21:03:07

Hallo
Wij zijn op 11 juni van vorig jaar getrouwd en zijn ook op huwelijkreis naar Italië geweest. Eerst 5 dagen Rome, een prachtige stad waar zoveel te beleven valt. Je hebt er echt wel veel te bezoeken en jullie zullen je zeker niet vervelen. Daarna zijn we met de huurauto richting Toscane gereden en daar wat rondgetrokken in de streek van Siena. Dan zijn we verder gereden naar Umbrië. Toscane vond ik persoonlijk mooier en romantisch. Alleen hadden we het weer niet mee. In Rome was het heel warm en in Toscane hebben we zelfs een hagelbui gehad, maar het kon ons geluk en onze pret niet verstoren. Veel succes in jullie huwelijksleven en Italië als vakantieland is al een voltreffer op zich.

Groetjes
Christa

Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik23-4-2011 21:03:43

Idd Toscane. Siena, pisa, San Marino, San Leo,...

bruidje
20-8-2011
 Meld misbruik23-4-2011 21:10:21

En is Toscane goed te doen vanuit Rome met de auto voor een dag of 5? groetjes en alvast bedankt :-)

Jos
11-6-2011
 Meld misbruik23-4-2011 21:18:22

Wij gaan deze zomer een week naar zuid-Toscane (regio Siena en San Gimignano) en daarna een week naar Rome. Perfect combineerbaar hoor

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums