Terug naar overzicht
Wij hebben ook 2 koppels (wel oudere mensen) waarvan we weten dat ze sowiezo niet komen de ene kan niet en de ander heeft een zaak. We sturen sowiezo een uitnodiging, ik zou het nogal onbeleefd vinden van geen te sturen dan kunnen ze achteraf niet zeggen dat ze geen gekregen hebben.
das een goeie vraag! Een vriendin van mij kan ook niet komen, maar k vind het dan ook zo raar om geen uitnodiging te sturen... Das zo dubbel é... groetjes
ja,ik dacht er ook aan eentje te sturen maar begon nu te twijfelen....beiden mailden ons reeds om te melden dat ze op reis zijn(daar wij iedereen vroegen achter een trouwfoto van henzelf die we gaan verwerken in een gastenboek)daarop was hun antw dus,wil jullie gerust trouwfoto bezorgen maar wij kunnen niet komen,enz..... daarom vind ik het moeilijk,dan denken ze misschien,alé,ze wisten toch dat we niet kunnen...het voelt dan misschien echt aan als,geef ons een kado...wat zeker onze bedoeling niet zou zijn... maar inderdaad geen sturen is misschien nog raarder...pff...ambetant
hoi Wij hebben er wel 1 gegeven, zodat ze weten dat we ze er toch graag hadden bijgehad... groetjesJoyce
Hey Ik zou ze ook een uitnodiging sturen zodat ze weten dat jullie toch graag hadden gehad dat ze erbij konden zijn GroetjesAn
Wij hebben 2 tantes die werken aan de kust en in volle zomerperiode ook geen verlof kunnen nemen. Dat wisten wij ook en hadden ze ook gezegd. We hebben er toch 1 gestuurd, als is het idd dat ze niet kunnen zeggen dat ze geen hebben gekregen. Ook omdat ik weet dat ze die wel op de kast zullen zetten. Groetjes Penny
Hoi hoi, Ik denk dat 90% van mijn kant van de familie niet gaat kunnen komen, omdat ze in Portugal wonen allemaal. Maar we hebben ze wel allemaal uitgenodigd. Van België ook, van de mensen waarvan wij weten dat ze niet kunnen komen, hebben we wel uitnodigingen gestuurd! Groetjes,Filipa
Ik zou ze er ook ene geven, ik heb nu ook al 2 koppels dat ik weet dat ze niet kunnen komen. Maar ik ga er ook vanuit dat ze niet achter mijne rug kunnen zeggen" ik heb er geen gekregen". Groetjes
Bij ons hebben ook de mensen die er niet konden bij zijn een uitnodiging gekregen. Dat je dat nu weet of niet, maakt niet zo veel uit. Als ze in de eerste plaats een uitnodiging kregen, mochten ze dat dan ook... Zo een uitnodiging is vaak ook een aandenken en niet enkel een kaartje: je mag komen naar... En zoals hierboven vermeld: je geeft het teken van: spijtig dat jullie er niet bij zullen zijn, want we hadden jullie er wel heel graag bij gehad! liefsAnika
Wij geven er ook ene, gewoon omdat we zo trots zijn op onze uitnodigingen dat we ze persé willen kunnen geven (hihi).
Ik heb een nonkel in Senegal die er ook niet zal kunnen bijzijn, maar ik stuur toch een uitnodiging, gewoon als aandenken... Ik weet heel zeker dat hij dat fantastisch zal vinden ookal zal hij er niet kunnen zijn...
hey, Bedankt!!nu zijn we intussen al zeker overtuigd!!!we geven er ook eentje!!indd,het zou raar zijn van hen geen te geven...stel dat ze uiteindelijk toch nog zouden kunnen.... bedankt voor de toffe reacties!!xx