Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

genodigden feest

23-4-2011 20:49:19
hey allemaal,
Misschien een gekke vraag,maar wat doen jullie met genodigden waarvan je op voorhand al weet dat ze niet kunnen komen?geef je hen sowieso toch een uitnodiging??
wij hebben 2 koppels van wie we weten dat ze dan op reis zijn....geef je hen geen uitnodiging en stel dat ze plots(door omstandigheden) toch zouden kunnen,dan gaan ze misschien niks durven zeggen omdat ze geen kregen...geef je wel eentje dan lijkt het:we weten al dat je niet kan maar geven toch maar een uitnodiging...dan voelen ze zich misschien verplicht een kado te geven...ook al waren ze misschien niet van plan...
vind dit moeilijk

ann
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1272

Sarah
30-7-2011
 Meld misbruik23-4-2011 20:52:45

Wij hebben ook 2 koppels (wel oudere mensen) waarvan we weten dat ze sowiezo niet komen
de ene kan niet en de ander heeft een zaak.
We sturen sowiezo een uitnodiging, ik zou het nogal onbeleefd vinden van geen te sturen
dan kunnen ze achteraf niet zeggen dat ze geen gekregen hebben.

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik23-4-2011 20:54:01

das een goeie vraag! Een vriendin van mij kan ook niet komen, maar k vind het dan ook zo raar om geen uitnodiging te sturen... Das zo dubbel é...

groetjes

ann
2-7-2011
 Meld misbruik23-4-2011 21:00:26

ja,ik dacht er ook aan eentje te sturen maar begon nu te twijfelen....beiden mailden ons reeds om te melden dat ze op reis zijn(daar wij iedereen vroegen achter een trouwfoto van henzelf die we gaan verwerken in een gastenboek)daarop was hun antw dus,wil jullie gerust trouwfoto bezorgen maar wij kunnen niet komen,enz.....
daarom vind ik het moeilijk,dan denken ze misschien,alé,ze wisten toch dat we niet kunnen...het voelt dan misschien echt aan als,geef ons een kado...wat zeker onze bedoeling niet zou zijn...
maar inderdaad geen sturen is misschien nog raarder...pff...ambetant

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik23-4-2011 21:24:09

hoi

Wij hebben er wel 1 gegeven, zodat ze weten dat we ze er toch graag hadden bijgehad...

groetjes
Joyce

Steven
30-4-2011
 Meld misbruik23-4-2011 21:26:59

Hey

Ik zou ze ook een uitnodiging sturen zodat ze weten dat jullie toch graag hadden gehad dat ze erbij konden zijn

Groetjes
An

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik23-4-2011 21:55:23

Wij hebben 2 tantes die werken aan de kust en in volle zomerperiode ook geen verlof kunnen nemen. Dat wisten wij ook en hadden ze ook gezegd. We hebben er toch 1 gestuurd, als is het idd dat ze niet kunnen zeggen dat ze geen hebben gekregen. Ook omdat ik weet dat ze die wel op de kast zullen zetten.

Groetjes Penny

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik23-4-2011 22:09:28

Hoi hoi,

Ik denk dat 90% van mijn kant van de familie niet gaat kunnen komen, omdat ze in Portugal wonen allemaal. Maar we hebben ze wel allemaal uitgenodigd. Van België ook, van de mensen waarvan wij weten dat ze niet kunnen komen, hebben we wel uitnodigingen gestuurd!

Groetjes,
Filipa

mona
26-8-2011
 Meld misbruik24-4-2011 1:17:26

Ik zou ze er ook ene geven, ik heb nu ook al 2 koppels dat ik weet dat ze niet kunnen komen. Maar ik ga er ook vanuit dat ze niet achter mijne rug kunnen zeggen" ik heb er geen gekregen".

Groetjes

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik24-4-2011 9:46:15

Bij ons hebben ook de mensen die er niet konden bij zijn een uitnodiging gekregen. Dat je dat nu weet of niet, maakt niet zo veel uit. Als ze in de eerste plaats een uitnodiging kregen, mochten ze dat dan ook... Zo een uitnodiging is vaak ook een aandenken en niet enkel een kaartje: je mag komen naar...
En zoals hierboven vermeld: je geeft het teken van: spijtig dat jullie er niet bij zullen zijn, want we hadden jullie er wel heel graag bij gehad!

liefs
Anika

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik24-4-2011 11:13:46

Wij geven er ook ene, gewoon omdat we zo trots zijn op onze uitnodigingen dat we ze persé willen kunnen geven (hihi).

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik25-4-2011 1:34:02

Ik heb een nonkel in Senegal die er ook niet zal kunnen bijzijn, maar ik stuur toch een uitnodiging, gewoon als aandenken... Ik weet heel zeker dat hij dat fantastisch zal vinden ookal zal hij er niet kunnen zijn...

ann
2-7-2011
 Meld misbruik25-4-2011 9:35:07

hey,

Bedankt!!nu zijn we intussen al zeker overtuigd!!!we geven er ook eentje!!indd,het zou raar zijn van hen geen te geven...stel dat ze uiteindelijk toch nog zouden kunnen....
bedankt voor de toffe reacties!!xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...