Terug naar overzicht
bv. safri duo (met die drums), crazy in love van beyoncé....Grtz, Isabelle 20/5/06
Hallo LynnWij komen binnen met Calabria van Rune.Groetjes Ellen
Hoi,Ofwel wordt het bij ons Les lacs du connemara van Michel Sardou of Played Alive van Safriduo!Nog eens bespreken met DJ welk nummer het best past als intredeliedje voor de feestzaal! Het andere zullen we dan gebruiken tijdens het aansnijden van de taart!Grtz Debra11/08/06
Let me entertain you van Robbie Williams is ook wel swingend...
Hoi,Van ons ist ook Played alive van Safri Duo!
Bij ons wordt het waarschijnlijk ook het liedje van safri duo !GroetjesLien26/05/06
wat is je favoriete muziek?
Hey allemaal, alvast bedankt voor jullie reacties!Peter,mijn favoriete muziek...moeilijke vraag...de hedendaagse commerciële muziek zeg maar...R. Williams behoort ook wel tot mijn favorieten. GroetjesLynn27.05.06
What a feeling (ken de uitvoerder niet) is heel swingend en toepasselijk!Tijdens het rustige deel kwam de suite binnen, en vanaf het moment dat het begon te swingen kwamen wij binnen en gingen we de ganse zaal rond! Heel tof!Veerle (29-10-2005)
Wij hadden voor het binnenkomen van de mensen de muziek van forrest gump; een heel leuk achtergronddeuntje.Toen we zelf binnenkwamen, klok er heel luide star wars muziek, en ik moeten toegeven, al ben ik helemaal geen stawars fan; ik kreeg er een kik van!Tine