Terug naar overzicht
Hey Filipa, Ik wil gerust wel eens kijken hoor! Groetjes, Claudia
Ik wil ook gerust mijn mening geven:)ruth.sonck@gmail.com grtjs:)
stella_2310@hotmail.com ben benieuwd!!
het is prachtig!
Dag Filipa, Ik wil ook gerust eens kijken hoor, ben benieuwd want je was nog op zoek naar een kapsel he ... emmy.vanree@skynet.be
Bedankt, Penny! :-) Alle anderen: ik heb het doorgestuurd :-)
hey Ik wil gerust ook wel eens kijken :) grtz
hey katrienbartier@hotmail.com grtjs
Ik wil ook wel kijken! anvan_cauter@hotmail.com
Ik wil ook weleens kijken! Ik ben benieuwd om te zien wat ze juist gedaan hebben, want net als ik heb je blijkbaar veel en lang haar... Zijn ze er lang mee bezig geweest? Venvtrouwen@hotmail.be
Stuur maar door Filipa ik wil het ook wel eens bewonderen en mijn mening over geven roosje104@hotmail.com
Wil ook graag een kijkje nemen en mijn mening geven :-) kupczyk@mail.be Groetjes
Hey Filipa, ik wil ook wel graag eens kijken hoor. Stuur maar door paja65@hotmail.com
Ik wil ook wel es kijken. Tomensarah@hotmail.com
Hey meid, ik wil zeker eens kijken, dus stuur gerust wat foto's door! tiff.coffyn@hotmail.com groetjes
Indien je nog meningen wil: sharon_cobert@yahoo.com Veel succes nog
Ik wil ook wel eens kijken: ineke.dormaels@hotmail.com
ik wil graag mijn eerlijke mening geven! belineesje@hotmail.com
Hoi iedereen, bedankt voor de interesse! Ik heb het naar jullie doorgestuurd ;-)
hoi bruidje..kzou ook eens willen kijken alessia.b@hotmail.com xxx
Beste Filipa, je ziet er stralend uit. Amai! Dat belooft voor de grote dag. Nee, echt waar, 't is heel mooi. Heel natuurlijk. Chique maar je blijft jezelf en dat vind ik altijd belangrijk. Groetjes
Het ziet er heel goed uit! Wat ik me alleen af vraag: ben je van plan een echte bloem te gebruiken als afwerking? Een valse zou ik persoonlijk niet doen, ik vind dat er niets boven echt gaat.. Maar ik wat ik alleen wilde zeggen is: als je een echte kiest - goed informeren bij je bloemist! je bloem moet namelijk een goede 20 uur mooi blijven!
Hoi Anika, Ja inderdaad... als ik een bloem gebruik, ga ik kiezen voor een (klein) beetje gipskruid. Die blijft namelijk lang mooi! Bedankt voor de leuke reacties allemaal! Groetjes,Filipa
Filipa, ik vind dat je er prachtig uit ziet! Je straalt echt, het kapsel staat je echt! Mooi mooi
hey bruidje, ik wil ook wel eens kijken, mail maar sandra80@hotmail.be